۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است

خورنا – به گزارش خورنا از اندیمشک، آیت‌الله شیخ عبدالکریم فرحانی شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران و با اشاره به این که رزمندگان مدافع حرم عمق انقلاب اسلامی را درک کرده و از حریم ولایت و حرم اهل بیت (ع) دفاع می‌کنند اظهار داشت: قطعاً شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم که در عاشورا، حسینی شدند جاودانه می‌مانند چرا که خون خواهان حسین هستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند که در کیلومترها دورتر از مرز جمهوری اسلامی جان فشانی کردند و حماسه آفریدند و به همین جهت ما باید بیش از گذشته بر شناخت و استمرار راه این شهدای عالی قدر توجه و تاکید داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در هر مقطع از انقلاب شهیدان ما با آمادگی جان فشانی در راه اسلام خون تازه‌ای در رگ مقاومت اسلامی دمیدند و با درکی عمیق و بصیرتی مثال‌زدنی این انقلاب را پیش بردند و باعث پیشرفت اهداف انقلاب شدند و ما باید بدانیم که همه شهدای مدافع حرم برای ما پیام دارند و مهم‌ترین پیام آنان ولایت مداری و پیروی محض از ولایت‌فقیه است.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم اندیمشک در آئین استقبال و خاک سپاری و یاد شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی، گفت: مردم دنیا باید بصیرت و بزرگی و ولایتمداری و عشق مردم اندیمشک را به امام حسین (ع) و ولایت و رهبر ببینند و این حضور پر شور را نماد ایستادگی مردم این شهر ولایت مدار در یاد به یادگار ثبت و ذخیره کند.

وی معنای شهید و شهادت را تجلی و تبلور بصیرت اسلامی و انقلابی دانست و خاطر نشان کرد: اگر دشمن امروز جرات حضور در مرزهای کشور را ندارد و بارها و بارها از مردم این سرزمین و در عرصه‌های مختلف نفوذ شکست می‌خورد تنها به علت این روحیه مثال زدنی مردم و شناخت آنان از نقشه‌های دشمن و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

آیت الله فرحانی افزود: امتی که شهید دارد و امتی که در دفاع مقدس و دفاع از حریم ارزش‌ها و ولایت شهید می‌دهد در تاریخ سربلند است و مردم ایران اسلامی با شناخت و حرکتی ماندگار در این عرصه و مسیر بیش از گذشته بر شناخت و محوریت این عرصه در منطق و گفتمان خود توجه و تاکید دارد.

وی اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است و مردم ایران اسلامی در هر گوشه‌ای از این سرزمین با حضوری پرشور و ماندگار بر حرکت ابدی و روحیه ولایت مداری خود تاکید می‌کنند تا بیش از گذشته و هر زمانی این مسیر و گفتمان عامل هدایت و مقاومت جبهه‌های نبرد حق علیه باطل باشد.

انتهای پیام/