کسایی‌پور از مذاکرات ناموفق با تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر خبر داد

خورنا: مربی فصل گذشته پتروشیمی در صورتی هدایت یک تیم برای فصل آینده را برعهده می‌گیرد که به گفته‌ی خودش کار در‌ آنجا جدی باشد، در غیر این صورت محمد کسایی‌پور دوباره در کنار مهران شاهین‌طبع این بار با دانشگاه آزاد وارد لیگ برتر خواهد شد.

محمد کسایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره فصل آینده لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: با دو تیم از تیمهای لیگ برتری مذاکراتی داشته‌ام اما هنوز چیزی قطعی نشده است. صحبت هایی انجام شد اما به این دلیل که هنوز وضعیت این تیمها برای حضور در فصل آینده لیگ روشن نشده، برنامه من نیز قطعی نشده است.

وی ادامه داد: قصد دارم در جایی کار کنم که فعالیتش در بسکتبال جدی باشد. به طور مثال در دو فصل گذشته مهرام و پتروشیمی دو تیمی بودند که با برنامه‌ریزی قوی حضوری پررنگ در لیگ داشتند و من نیز از کار در این دو تیم راضی بودم. حالا برای فصل آینده نیز چنین موقعیتی می‌خواهم، یعنی جایی که به طور جدی در‌ آن فعالیت کنم. اگر تیمی باشد که برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد، هدایت آن را برعهده می‌گیرم اما اگر نشد، حضورم در کنار مهران شاهین‌طبع با تیم دانشگاه آزاد قطعی است.

مربی فصل گذشته تیم پتروشیمی درباره تیم‌هایی که با آنها مذاکره داشته، بیان کرد: استقلال زرین قشم یکی از تیم‌هایی بود که با من مذاکره کرد اما به این دلیل که هنوز وضعیت بودجه آنها مشخص نشده، مذاکراتمان قطعی نشد. با صنایع ماهشهر نیز به طور غیرمستقیم صحبت‌هایی انجام گرفت که ادامه پیدا نکرد. همانطور که گفتم می‌خواهم جایی کار کنم که برنامه‌ریزی قدرتمندی داشته باشد.

کسایی‌پور در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا با مهران شاهین‌طبع صحبت‌هایی برای فصل آینده داشته‌اید یا نه؟ تصریح کرد: مهران شاهین طبع با برنامه‌ریزی خودش تیم خوبی خواهد بست. او به طور جدی کارش را ادامه خواهد داد. من نیز در این مدت صحبتهایی داشته‌ام و به طور کلی از وضعیت تیمش خبر دارم، اگر کارم برای سرمربی‌گری قطعی نشود در کنار مهران شاهین‌طبع خواهم بود.

وی در پایان افزود: تیم‌های لیگ برتری با برنامه‌ریزی خوبی که داشته‌اند بازیکنان مورد نظرشان را جذب کردند، هر تیمی که بخواهد نتیجه‌ی خوبی در لیگ بگیرد باید از همین امروز کارهایش را انجام دهد، به نظر من اگر همه چیز برای دقایق آخر بماند تیم نتایج خوبی نخواهد گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *