استفاده از نیروهای بومی در پروژه‌های اجرایی هندیجان

خورنا : سیف‌الله قنواتی اظهار داشت: هندیجان با وجود پتانسیل های موجود در شهرستان، یکی از مناطق محروم استان خوزستان است.
به گزارش خورنا و به نقل از خوزان، وی افزود: با اینکه فرصت‌های اشتغال‌زایی در منطقه آماده بهره‌داری بوده اما بسیاری از جوانان هندیجانی با مشکل بیکاری مواجه‌اند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان تصریح کرد: ریشه‌یابی این معضل را می‌توان به استفاده از نیروهای بومی در مراکز تولیدی و جویای کار مرتبط کرد و اینکه افرادی کم‌تجربه و غیر متخصص جای جوانان برمی و متخصص این منطقه را اشغال کرده‌اند.
به گفته وی اگر مشکل بیکاری در هندیجان حل شود مطمئناً جوانان به‌دنبال مشاغل کاذب و قاچاق سوخت و موادمخدر روی نمی‌آورند زیرا بیکاری منبع و سرمنشأ فساد در جامعه است.
قنواتی خاطرنشان کرد: باید از نیروهای بومی موجود در منطقه استفاده بهینه شود تا هندیجان روز به روز به سوی شکوفایی و پیشرفت گام بردارد.
وی با بیان اینکه حل معضل بیکاری هندیجان جز با همکاری و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی شهر محقق نمی‌شود افزود: در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح آب خام که مراحل اجرایی به پایان رسیده خواهیم بود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان ادامه داد: سالن چند منظوره واقع در هندیجان جنوبی، پارک یک و نیم هکتاری ورودی دیلم به هندیجان و همچنین پارک ترافیک از جمله پروژه‌های در دست اقدام بوده که به‌زودی در این شهر به به‌برداری خواهند رسید.
به گفته وی چشم امید جوانان منطقه به پروژه‌هایی است که به‌زودی در این شهر به بهره‌برداری خواهند رسید و باید از این نیروها در توسعه طرح‌های هندیجان استفاده کرد.
قنواتی با توجه به استعفای شهردار قبلی خطاب به شهروندان هندیجانی یادآور شد: این قول را می‌دهیم که به‌زودی شهرداری لایق و در شأن آینده شهر به‌عنوان شهردار هندیجان برگزینیم.
وی گفت: همه هدف شورای شهر هندیجان ایجاد محیطی مناسب و مطلوب برای زندگی شهروندان است.