حکم قاتل وکیل آبادانی قصاص در ملأعام است

خورنا: دادستان آبادان گفت: حکم قاتل وکیل آبادانی قصاص در ملأعام است که در اسرع وقت اجرایی می‌شود.

اصغر مهرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: یا پیگیری‌های انجام شده توسط مراجع قضایی آبادان و تقاضای تسریع در روند اجرایی پرونده قتل وکیل آبادانی به دادگاه کیفری استان خوزستان، شنبه هفته جاری حکم نهایی این پرونده و متهم مشخص و اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه جرم متهم محرز بوده و شاهدان عینی حادثه قتل همگی بر این حادثه متفق‌القول بوده‌اند و طبق جزییات تکمیلی این پرونده، قصاص تنها حکم مورد نظر مراجع قضایی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان خاطرنشان کرد: حکم نهایی این پرونده، قصاص متهم در ملأعام بوده که در اسرع وقت اجرایی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر زمان اجرای حکم گفت: حکم اعلام شده در دادگاه کیفری استان به ملاحظه دیوان عالی کشور می‌رسد و در صورت عدم‌نقض و تأیید، اجرایی می‌شود.

مهرنیا خاطر نشان کرد: در صورتی که بر حکم پرونده، وکیل متهم و یا خود متهم شکایت و اعتراضی وارد نکنند که قطعاً وارد می‌کنند، حکم هر چه سریع‌تر به اجرا درمی‌آید.

وی همچنین بیان کرد: بر اساس حساسیت پرونده و قتلی که در ملأعام و انظار عمومی صورت گرفت همه تلاش ما بر این بوده که اجرای حکم نیز در ملأعام انجام شود.