اولویت اشتغالزایی هندیجان با فارغ‌التحصیلان است

خورنا: مدیر اداره تعاون، کار و رفاع اجتماعی هندیجان گفت: اولویت اشتغالزایی در این شهرستان با افراد جویای کار فارغ‌التحصیل در رشته‌های مرتبط است.

غلامحسین عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: تعاونی‌های مسکن مهر، مرزنشینان و مشاغل خانگی موجود در شهرستان هندیجان در راستای پرداخت تسهیلات به متقاضیان راستی‌آزمایی شده‌اند.

وی افزود: این اقدام توسط ادارات و ارگان‌های مرتبط به نحو احسنت صورت گرفته و مسائل و مشکلات پیش‌روی آنها نیز حذف و از میان برداشته شده است.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان خاطرنشان کرد: مدیران تعاونی‌ها نیز به‌منظور آشنایی با قانون و مقررات بخش تعاون و نظارت و جذب تسهیلات مضاعف اقدامات مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: در این میان اولویت با اشتغالزایی افراد جویای کار فارغ‌التحصیل در رشته‌های مرتبط است که در این زمینه اداره کار همه توان و سعی خود را به‌کار گرفته است.

عباسپور بیان کرد: در این شهرستان تعاونی‌های بخش مسکن مهر پیشرفت خوبی داشته و دوشادوش مسکن و شهرسازی در حال حرکت است.

وی ادامه داد: تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان شامل اعضای ادارات دولتی و آزاد بوده که در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد و اعضای بدون مسکن این ادارات در تلاش هستند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان در پایان با تقدیر از عملکرد مدیران اجرایی شهرستان در تعامل با این اداره گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات ویژه استانی و حمایت بیش از پیش مسئولان امر بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات تعاونی‌های موجود در شهرستان و ایجاد اشتغال مؤثرتری در هندیجان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *