۶۵۰ ورزشکار هندیجانی تجلیل شدند

خورنا: همزمان با سالروز بسیج ورزشکاران از ۶۵۰ ورزشکار هندیجانی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان صبح امروز در همایش از ۶۵۰ ورزشکار هندیجانی به‌مناسبت تقارن با سالروز بسیج ورزشکاران و گرامیداشت یاد و خاطره شش شهید بزرگوار این شهرستان که در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی با حضور ورزشکاران و مسئولان ارشد شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از استعدادهای بالقوه ورزشی همچنان در رشته‌های مختلف ورزشی شهرستان پیشتاز است.

وی افزود: این منطقه با برخورداری از ۲۲ رشته ورزشی و ورزشکاران متعهد و به‌نام در دوره‌های مختلف، رشته‌های متنوع و سال‌های متوالی به عناوین و مدال‌های رنگارنگ قهرمانی در سطح منطقه، استان و کشور دست یافته است.

امید احمدزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار گفت: باید ورزش را ارج نهاد و آن را در بین جوانان رواج داد زیرا این ورزش است که افکار را باز کرده و پرورش می‌دهد.

وی اضافه کرد: باید زیرساخت‌های ورزش شهرستان را تقویت و جوانان علاقمند را به سوی رشته‌های مختلف و مطابق با سلایق و علایقشان سوق داد تا روح زندگی و طراوت در آنها دمیده و با فکری خلاق به امور جاری زندگی بپردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط و الگوبرداری جوانان از شهدای بزرگوار، بتوان در آینده‌ای نزدیک ورزش شهرستان را به سوی تعالی مضاعفی رویگردان کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • silver account بعد از پایان مراسم اصلی که تا ساعت 30/ 18 به طول انجامید ، مسیر حرکت را ادامه داده وارد جاده آسفالته بیوران سفلی شدیم که در همان ابتدای ورود و راس ساعت 19 عصر با استقبال گرم آقای تیموری رئیس اداره ورزش و جوانان و آقای آذریون رئیس اداره گاز شهرستان مواجه شدیم که ما را تا پایان برنامه همراهی کردند . جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی بعمل آید . در ساعت 20 / 19 خانم فاطمه حسن زاده نایب رئیس هیات هم در نزدیکی پل کوربناب به استقبال آمده بودند که ضمن پخش شیرینی در بین کوهنوردان ، ایشان هم تا پایان برنامه به ما ملحق شدند .