دومین یادواره ی شهدای دانش آموز و فرهنگیان شهرستان باغملک برگزار شد

خورنا –  احمد محسنی پارسا/دومین یادواره ی شهدای دانش آموز و فرهنگیان شهرستان باغملک برگزار شد

دومین یادواره ی شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان باغملک با حضور مسئولین استانی، معاونت مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مداحان اهل بیت، سردار حمید آباذری از دانشکده افسری امام حسین (ع) و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد و حضور مسئولین کشوری و لشکری دلگرم کننده بود.

۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳

 

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

این مراسم و یادواره بزرگ که با استقبال پرشور مردم و فرهنگیان شهرستان باغملک روبرو شد به پاسداشت جانفشانی ها و رشادت های دلاوران این خطه ی شهید پرور و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطری آن عزیزان برگزار گردید. باغملک به داشتن بیش از ۴۰ شهید دانش اموز و فرهنگی افتخار می کند.

photo_2016-10-30_00-32-41

خدادا کردی رئیس اداره آموزش و پرورش باغملک گفت؛ با لطف پرورگار و هدایت کریمانه آیت الله خامنه ای و تا زمانیکه مردم در صحنه اند، هیچ باکی نیست و چرخ انقلاب به اقتدار خواهد چرخید و حرکتی رو به جلو و روزافزون را شاهد خواهیم بود، در  نهایت نیز این   انقلاب دست صاحب اصلی اش خواهد رسید.

خداداد کرد ادامه داد؛ ما تمام آرامش و امنیت اکنونمان را مرحون جانفشانی ها و زحمان آن بزرگوارانی هستیم که از همه چیز خود برای حفظ نظام و انقلاب گذشته اند. دانش آموزانی که کتاب، آموزش و زندگی خود را به جبهه های جنگ برده اند و در کنار اینها درس اخلاص، ایمان و فداکاری و همچنین آزادگی را آموختند.

وی تصریح کرد؛ بنده و شما به عنوان معلمان و دانش آموزان این سرزمین  و جامعه زمانی دل شهدا را شاد و آنها را خوشنود می کنیم که به نحوی درخور و مناسب درس و تکلیف و امورات محوله را به انجام برسانیم. در غیر اینصورت شهدا نه به این یادواره ها احتیاجی دارند و نه اعتباری برای آنان حاصل می شود بلکه  این ما هستیم که احتیاجشان داریم که مبادا در زندگی رومزه شهدا، راهشان، عملشان و روحیه ایثارگری را فراموش کنیم.

photo_2016-10-30_00-32-49

در ضمن سخنرانی مهمان این برنامه معنوی و فرهنگی سردارحمید اباذری از جانبازان  و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جانشین فرمانده دانشگه افسری امام حسین گفت: انقلاب ما تداوم قیام عاشورا بود و تاریخ بعد از ۱۳۷۰ سال تکرار شد. وی ادامه داد ما در جنگ تحمیلی هفت هزار شهید زیر چهارده سال و صدهزار شهید ۱۴ تا ۲۱ سال داریم که همه از روی حب و علاقه و احساس تکلیف در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و این خود افتخاریست بس گران برای ما مردم ایران و باید پاسخگوی این رشادت ها باشیم.

photo_2016-10-30_00-32-45

در پایان خدادا کرد رئیس اداره آموزش و پرورش باغملک از کلیه ی دست اندرکارن و تدارکات این یادواره، مدیریت محترم مدرسه یاران مهدی و دانش آموزان آن و همچنین بصورت خاصی از خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم تقدیر و تشکر نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *