نماینده مردم مسجدسلیمان هفتکل لالی واندیکا از پایگاه امداد و نجات بین شهری هلال احمر هفتکل بازدید کرد

قادر سبحانی|خورنا-مهندس ظاهری در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری هلال احمر شهرستان هفتکل افزود: کمک به همنوعان یک اقدام خداپسندانه است که در آموزه های دینی ما بدان بسیار سفارش شده است و این مهم نزد امدادگران جمعیت هلال احمر متجلی است.

وی بیان کرد: در این مجموعه که یک نهاد کمک رسان به شمار می رود افرادی ایثارگر، توانمند و سخت کوش به صورت داوطلبانه و با عشق و علاقه به مردم خدماتی ارائه می دهند که اجر و مزد آن در پیشگاه خدای تعالی محفوظ است.

وی اظهار کرد: شرایط جغرافیایی شهرستان هفتکل و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور و تردد بیش از صدها هزار خودرو به صورت روزانه از این شهرستان ضرورت اهتمام جدی دستگاه های خدمات رسان به ویژه هلال احمر در امدادرسانی به حوادث و سوانح جاده ای را دوچندان می کند.

وی افزود: گزارشاتی که به اینجانب می رسد حاکی از تلاش مجدانه مدیریت و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان است که این تلاش ها شایسته تقدیر است.

نماینده مردم هفتکل مسجدسلیمان لالی واندیکا در پایان با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت ها و تجهیزات هلال احمر در سراسر کشور خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای تقویت این زیرساخت ها و ارتقای فعالیت های این مجموعه برنامه ریزی های خاصی در دستور کار دارد.

رییس جمعیت هلال احمر هفتکل نیز با قدردانی از حضور نماینده مردم وفرماندار محترم و مدیر دفتر ایشان در پایگاه های امداد و نجات این شهرستان گفت:
 پایگاه امداد ونجات بین شهری حضرت رسول اکرم س تاکنون ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است وتاکنون هیچ امکانات امدادی و تجهیزات اداری به آن تخصیص نیافته که انتظار می رود با پیگیری وحمایت نماینده مردم تجهیزات مورد نیاز مانند ست های نجات هیدرولیک آمبولانس در این پایگاه مستقر شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *