بازدید فرماندار مسجدسلیمان از موزه نفت تمبی

میثاق حاجتی/خورنا: در حالی که عملیات اجرایی احداث مجموعه پارک موزه نفت در منطقه تمبی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز گردیده فرماندار این شهرستان با حضور در محل پروژه مذکور از تعامل صنعت نفت و حسن مشارکت این شرکت در امورات اجتماعی و اقدامات عام المنفعه تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، علیرضا گوروئی در این بازدید که از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، بخشدار گلگیر و رییس حراست فرمانداری همراهی می شد در جمع مدیران ، سرپرستان و عوامل اجرایی این پروژه حضور یافت و اجرای این پروژه را یک اقدام شایسته و مناسب برای ارتقای شاخص های فرهنگی و رفاهی شهرستان توصیف کرد .

وی خطاب به مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : امروز و با حضور شما در این سمت یک برگ جدیدی را از دفتر تاریخ این شهر ورق می زنیم و با توانمندی خوبی که از شما سراغ دارم امیدوارم با استفاده از امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی ارزشمند ، سرمنشاء خدمات نیک و شایسته ای برای منطقه و مردم باشید .

m_ba3136

فرماندار مسجدسلیمان با دعوت همه متخصصین و صاحب نظران شهرستان به مشارکت در این پروژه و سایر پروژه های عمرانی گفت : مطمئن باشید آبادانی و رونق شهر با همکاری و مشارکت همه آحاد خصوصاً متخصصین و صاحب نظران شکل می گیرد .

وی همچنین از مشارکت ها و اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در زمینه های مختلف خصوصاً اجتماعی و فرهنگی و ارائه خدمات عام المنفعه تقدیر و تشکر نمود و گفت : بعنوان فرماندار شهر به شما می گویم که از عزم و اراده شما برای افزایش سطح خدمت رسانی به مردم تقدیر و از این تفکر و رویکرد حمایت جدی خواهم داشت .

گوروئی در خصوص نحوه اجرای پروژه نیز افزود :  در اجرای این پروژه از عوارض طبیعی زمین و توپوگرافی منطقه  بهره گیری شود که علاوه بر زیبا بخشی به پروژه موجب کاهش هزینه اجرا نیز می گردد .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی احداث پارک تفریحی و موزه نیروگاه برق تمبی با دستور و تأکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روز شنبه عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است . طی این پروژه علاوه بر آماده سازی نیروگاه برق تمبی بعنوان یکی از اجزای اصلی پارک موزه نفت مسجدسلیمان برای بازدید علاقمندان و گردشگران داخلی و خارجی ، احداث مجموعه تفریحی مجاور نیروگاه به مساحت ۸۰۰۰۰ متر مربع با استفاده از توانمندی های داخلی این شرکت بمنظور تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم  اقتصاد مقاومتی ، توسط این شرکت عملیات اجرایی اش آغاز گردیده است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس باسلام،سایت بسیار فعال و خوبی هست،باتشکر مجتبی نجف پور