تعطیلی همزمان چهار جایگاه سوخت در دزفول

خورنا -معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول یکشنبه در گفت و گو خبرنگار گفت:یکی از جایگاه های سوخت در دزفول به دلیل بدهی پنج میلیارد ریالی به شرکت نفت و مشکلات حقوقی از چند ماه پیش تعطیل شده که با پیگیری صورت گرفته مقرر شد در چند روز آینده تعیین تکلیف شود.
عبدالحسین پوررکنی افزود:سه جایگاه سوخت دیگر نیز به دلیل انجام تعمیر و محوطه سازی در دزفول تعطیل شده اند که تلاش می شود هرچه سریعتر دوباره وارد مدار شوند.
مصطفی سعیدی نیا رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی دزفول نیز در این خصوص گفت:از ۲ هفته پیش سه جایگاه عرضه سوخت دزفول برای افزایش تعداد نازل و انجام تعمیر تعطیل شده اند که یکی از آنها آماده بازگشایی است و ۲ جایگاه دیگر نیز تا ۱۰ روز آینده بازگشایی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از جایگاه های سوخت دزفول نیز به دلیل مشکل حقوقی تعطیل شده است گفت:با انجام تعمیرات و افزایش تعداد نازل سوخت در این جایگاه ها زمان سوختگیری خودروها کاهش خواهد یافت.
سعیدی نیا تعداد جایگاه های سوخت در شهرستان دزفول را ۱۶ جایگاه عنوان کرد و گفت:از این تعداد پنج جایگاه ۲ منظوره می باشند که متناسب با نیاز شهرستان می باشند ضمن اینکه برنامه ایی برای افزایش تعداد جایگاه های سوخت در شهرستان دزفول در دست پیگیری است.
وی گفت:روزانه بین ۳۴۰ تا ۳۵۰ هزار لیتر بنزین و ۲۶۰ هزار لیتر گازوئیل در دزفول مصرف می شود.
شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار بخش و ۹ شهر می باشد.