سرمربی شاهین هندیجان: امسال شاهد سخت ترین لیگ فوتبال خوزستان هستیم

خورنا: تیم فوتبال شاهین هندیجان خود را برای حضوری موفق در مسابقات این فصل لیگ برتر استان خوزستان آماده می کند. مسئولین این تیم در اولین گام ابراهیم اشکش چهره جوان و محجوب فوتبال استان را که سابقه درخشانی در میادین با تیمهای دیهیم، شهباز اهواز، استقلال ویس و استقلال ملاثانی دارد را دعوت به همکاری کردند تا مسئولیت مربیگری این تیم را برعهده بگیرد.

تیم شاهین که با فراخوان از کلیه  بازیکنان جهت تست و حضور در این تیم دعوت بعمل آورده است امسال با مربی جدید اسب خود را زین کرده تا از فوتبال شهر بخوبی دفاع کند.

ابراهیم اشکش در گفت وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان، با ابراز خوشحالی از قبول پست سرمربیگری شاهین اظهار داشت: بنا به دعوت مدیران باشگاه شاهین آقایان شعبانی و خزعلی دعوت بکار شدم که با توجه به سابقه قبلی از این شهر و خدمت به جوانان محروم منطقه دوست داشتم از لحاظ فنی در حد توانم کمک کنم و بتوانم برنامه ای را که مدنظر دارم در جهت سربلندی فوتبال شهرستان و باشگاه شاهین انجام بدهم.

وی با اشاره به مشکلات تیم شاهین گفت: اگر بازیکنان به خود بیاییند و همت کنند آینده مثبت و روشنی را پیش رو خواهیم داشت که این امر مستلزم حمایت و همکاری همه جانبه مسئولین و بازیکنان تیم است.

وی در ادامه بیان داشت: تیم شاهین هنوز نتوانسته شکل تیمی را به خود بگیرد و در بعضی پست ها نیاز مبرم به بازیکنان جوان و تیزپا داریم که اگر نتوانیم از فراخوان تست، بازیکنان مورد نظر را پیدا کنیم مجبور هستیم به سراغ چند بازیکن جوان و مستعد غیر بومی برویم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم.

اشکش این فصل مسابقات فوتبال لیگ برتر استان را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: امسال یکی از سخت ترین سوپر لیگهای چند سال اخیر باشگاه های خوزستان را شاهد هستیم زیرا با توجه به سقوط تیمهای انزان ایذه، میلاد دزفول، جنوب باغملک از لیگ دسته سه کشور به لیگ برتر استان و همچنین آمادگی جسمی و مالی اکثر تیم ها، باید با همدلی و تلاش مضاعف برای سربلندی فوتبال هندیجان و تیم شاهین بیشتر از پیش تلاش و همت کنیم.

سرمربی شاهین در پایان عنوان داشت باید قدر زحمتکشان ورزش شهر آقایان شعبانی و خزعلی که از افراد دلسوز و ارزشی شهرستان می باشند و با دست خالی تیم را سرپا نگه داشتند تا به بالاترین رده فوتبال استان برسانند را بیشتر دانست.

وی ادامه داد: شاهین نماد شهرستان هندیجان است چرا که در طول هفته شاید یکبار اسم هندیجان در مطبوعات عنوان شود ولی تیم شاهین به تنهایی در هفته بیش از سه بار نام شهر را به مطبوعات و رسانه ها می کشاند. باید قدر بدانیم و حمایت کنیم. برای احیاء و به قدرت رسیدن فوتبال هندیجان بر همگی مسئولین شهرستان واجب است تا از هیچ کوششی فروگذار نکنند و دست در دست هم به لطف پروردگار و همت و غیرت بازیکنان و حمایت هواداران برابر هر حریفی مدعی و امتیازگیر باشیم.