جلسه کارگروه های تخصصی مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا با حضور نماینده برگزار شد

قادرسبحانی|خورنا -جلسه کارگروه های تخصصی چهار شهرستان باحضور نماینده مسجدسلیمان هفتکل لالی اندیکا صبح امروز باحضور نماینده چهار شهرستان مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا در سالن جلسات فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد.

مهندس ظاهری گفت: باید تمام تلاش خود را بکارگیریم تا با ایجاد اشتغال بیشتر هم مشکل بیکاری را در جامعه مرتفع نماییم و هم دولت را درجهت پیشبرد اهداف خود یاری کنیم.

نماینده مردم درمجلس در نشست کارگروه اشتغال ۴ شهرستان افزود: به منظور برنامه ریزی و تدوین اهداف توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری، نیاز به همفکری و تعامل و برگزاری نشست های پی درپی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی برای ما بسیار با اهمیت است و باید با برنامه ریزی صحیح و حمایت و پشتیبانی بسترهای مناسب را در جهت اشتغال متقاضیان فراهم نماییم.

علی عسکر ظاهری تاکید کرد: بانکهای عامل باید با تعامل بیشتر با دستگاههای متولی در جهت پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی گامهای موثرتری بردارند.

مهندس ظاهری، با اشاره به سهمیه تعهد اشتغال در شهرستان ها گفت: تمام دستگاههای اجرایی شهرستانها باید تلاش کنند در جهت اشتغالزایی جهش داشته باشند تا بتوانیم به طور اساسی مشکل اشتغال در این حوزه را برطرف کنیم .

مسئول دفتر نماینده درشهرستان هفتکل با بیان اینکه وظیفه ما علاوه بر ایجاد اشتغال ثبت دقیق و صحیح آمار در سامانه است، خواستار ثبت اطلاعات به طور صحیح و دقیق در سامانه شد.

وی گفت: اشتغالزایی بهداشت ودرمان و کشاورزی وراهها یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که جوانان را بسوی توسعه وپیشرفت و آبادانی کشور سوق می دهد و در این راه تمامی مسوولان موظف هستند با برنامه ریزی دقیق و با یک عملکرد خوب در شهرستان جوانان را یاری نمایند.

در پایان حمید حسینی که نماینده شهرستان هفتکل در این جلسه حضور داشت افزود:با توجه به خواسته نماینده محترم قرار است در شهرستان هفتکل در هر زمینه کارگروهی تشکیل شود که مطالبه هر صنف از طریق کارگروه تخصصی آن پیگیری شود و با کمک این کارگروها یک همفکری خوبی داشته باشیم.