لیگ دسته یک کشور/ جدال کشتی گیران نفت امیدیه با حریفان

خورنا: هفته پایانی لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور فردا با انجام ۳ دیدار در ۲ گروه الف و ب پیگیری می‌شود که بر اساس برنامه تیم‌های از پیش صعود کرده مقیمی بابل و ثامن‌الحجج خراسان رضوی برای صدرنشینی در بابل به مصاف یکدیگر می‌روند.

قاسم فیلابی، سرمربی آزادکاران خراسانی در گفت‌وگو با خراسان گفت: «این دیدار برای تعیین صدرنشین است و صعود هر ۲ تیم مسجل است.»

وی افزود: «از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند که از هفته آینده مسابقات این دور آغاز خواهد شد.»

فیلابی شرایط تیمش را در آستانه این دیدار مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: «بچه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند و با توجه به پیروزی ۸ بر صفر مقابل همین تیم در دیدار رفت فکر نمی‌کنم مشکل چندانی داشته باشیم.»

فیلابی با تاکید بر این نکته که تیم ما شایستگی صعود به لیگ برتر را دارد، خاطر نشان کرد: «ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم و معتقدم این پتانسیل را داریم.»

سرمربی تیم ثامن‌الحجج خراسان رضوی اذعان داشت: «اگر اتفاق خاصی نیفتد امسال لیگ برتری می‌شویم. شرایط به گونه‌ای است که بعید می‌دانم این بچه‌ها با این پتانسیل نتوانند لیگ برتری شوند. استان خراسان مهد کشتی کشور است و من مطمئنم این پتانسیل را دارد تا در لیگ برتر ۲ نماینده داشته باشد.»

در سایر دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته یک کشتی آزاد فولاد ماهان اصفهان در خانه میزبان شهرداری نهاوند است و نوین چرم البرز با صنعت نفت امیدیه دیدار می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *