نوسازی ۵ مدرسه در بهبهان

خورنا : علی فاکر اظهار داشت: در قالب کمیته‌های مختلف آموزش و پرورش بهبهان برنامه‌ریزی آغاز سال تحصیلی را انجام داده است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: کمیته‌های ساماندهی نیروی انسانی، فضا، تجهیزات، پشتیبانی، اجرائی، توجیه و تبلیغ فعالیت خود را برای شروع سال تحصیلی جدید انجام داده‌اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان افزود: امسال همه با شور و نشاط به استقبال آغاز سال جدید تحصیلی خواهیم رفت و امیدواریم سال تحصیلی را به بهترین نحو ممکن آغاز کنیم.
وی ادامه داد: باتوجه به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، امسال باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با نوآوری هرچه بیشتر برگزار کنیم.
فاکر تصریح کرد: مردم و همه دستگاه‌ها باید به کمک آموزش و پرورش بشتابند تا بتوانیم خدمات آموزشی هرچه بهتری را به دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های آینده ارائه دهیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان در ادامه گفت: تمام مدارس سطح شهرستان بهبهان آماده حضور دانش‌آموزان شده و کمبودهای موجود در مدارس با همکاری اداره نوسازی مدارس، طرح هجرت سه و اداره آموزش و پرورش مرتفع شده است.
وی اضافه کرد: باتوجه به همکاری و مشارکت دانش‌آموزان بسیجی در طرح هجرت سه پنج مدرسه این شهرستان نوسازی شدند و مهیای حضور دانش‌آموزان هستند.
فاکر با اشاره به اینکه هنوز کمبودهایی در برخی مدارس وجود دارد، اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبار کمبودها و کاستی‌های موجود در مدارس را مرتفع خواهیم کرد.
وی با اشاره به تک نوبته شدن ۸۰ درصد مدارس ابتدایی در بهبهان، خاطرنشان کرد: از ۱۴۰ مدرسه ابتدایی بهبهان، تاکنون ۱۰۰ عدد از آنها یک نوبته شده‌اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان با بیان اینکه برنامه‌ریزیهای لازم برای تک نوبته کردن باقی مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است، افزود: برای تک نوبته کردن کامل مدارس در بهبهان به ۶۶ فضای آموزشی نیاز داریم.