۱۸۶ واحد مسکن مهر توسط اداره کار آبادان واگذار شده است

خورنا: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبادان گفت: ۱۸۶ واحد مسکن مهر به اعضای تعاونی‌های آبادان در سال جاری واگذار شده است.

سیدعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دورنمای کاری در شهرستان آبادان بسیار روشن است زیرا در حال حاضر نیروهای زیادی در بخش تعاون منطقه در حال فعالیت هستند.

وی افزود:با توجه به پتانسیل‌های موجود و نیروهای متخصص این اداره، توانایی معرفی افراد بیشتری را به بازار کار داریم و البته مسئولان شهرستان نیز باید سیاست‌‌های کاری خود را در زمینه تغییر داده و با دید بهتری به تعاونی‌ها نگاه کنند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبادان تصریح کرد: درصدد هستیم با تقویت و رشد تعاونی‌ها در شهرستان آبادان و تغییر نوع اقتصاد به شیوه اقتصاد تعاونی در اعتلای جامعه، رشد و توسعه اقتصاد کشور و عملی کردن فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به‌عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام برداریم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات این اداره گفت: تحویل ۱۸۶ واحد از پروژه مسکن مهر به اعضای تعاونی‌ها در سال جاری و ۲۹۲ واحد آماده تحویل، تشکیل ۱۸ شرکت تعاونی در زمینه‌های دانش بنیان، کشاورزی تولیدی از جمله اقدامات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبادان است.

وی همچنین عنوان کرد: تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار پالایشگاه نفت و دانشگاه صنعت نفت آبادان به شرکت‌های تعاونی با تعداد ۳۳۸ نفر عضو و اشتغالزایی ۳۳۸ نفر و سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲۰ میلیون ریال از کارهای اجرایی اداره تعاون آبادان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *