جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان آبادان با حضور نماینده مجلس

خورنا – جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان آبادان با حضور نماینده مجلس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبادان؛جلسه بررسی مسائل و مشکلات کشاورزی شهرستان آبادان با حضور دکتر مختار، مدیر جهاد کشاورزی، مدیر منابع طبیعی شهرستان و نماینده کشاورزان در محل مدیریت جهاد کشاورزی آبادان برگزار گردید.
ناجی شهیب زاده؛ مدیر جهاد کشاورزی آبادان ضمن ابراز امیدواری با توجه به فعالیت‌های یک سال اخیر صورت گرفته در منطقه گفت : حوزه کشاورزی شهرستان آبادان دارای پتانسیل بسیار بالایی است که متاسفانه فاصله بین این پتانسیل تا عملکرد بسیار زیاد است و کم کردن این فاصله همراهی و پیگیری مسئولین امر را میطلبد تا مسیر توسعه به سرعت طی شود.
وی خاطر نشان کرد : امیدورایم با تامین اعتبار و اجرایی شدن بخشی ازبرنامه های پیش بینی شده در این حوزه در سال زراعی جدید زمینه تحول و توسعه کشاورزی شهرستان فراهم شود .
دراین جلسه جلیل مختار؛ نماینده محترم مردم ولایتمدار آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی و بهره برداران این بخش که مرز داران شریف این خطه را تشکیل میدهند گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا با پیگیری های مستمر بتوانیم این مشکلات را برطرف کرده چرا که کشاوری تنها راه برون رفت معضل بیکاری در آبادان است و نگاه من به بخش کشاورزی نگاه ویژه ای خواهد بود.
جلیل مختار اظهارداشت: بدون تردید نقش کشاورزی در روستاها ، در توسعه اقتصادی، فرهنگی و حتی سیاسی، اجتماعی و به دنبال آن افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی کلیدی و مهم است.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم با تعامل و همکاری بین جهاد کشاورزی، کشاورزان و نماینده مجلس بتوان مشکلات را در این حوزه رفع نماییم.
در این جلسه نماینده کشاورزان حاضر در جمع نیز به بیان بخشی از مشکلات مربوط به این حوزه پرداخت و دکتر مختار با پیگیری سریع این موضوع از مسئولین مربوطه خواست در جهت رفع این مشکلات اقدام نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *