اظهارنظر برای تضعیف پالایشگاه آبادان خیانت است

خورنا : سیدحسین دهدشتی اظهار داشت: خبر انعکاس داده شده مبنی بر آتش‌سوزی پالایشگاه آبادان بسیار ناخوشایند است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: این اتفاق بسیار ساده را نباید با بزرگ‌نمایی و شاخ و برگ دادن تبدیل به فاجعه‌ای بزرگ کرده و کار مسئولان پالایشگاه را زیر سؤال برد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جریان این حادثه علف‌های هرز اطراف پلر آتش گرفته و ظرف پنج تا شش دقیقه مهار شد که تنها یک نفر صدمه و آسیب سطحی دید.
دهدشتی با بیان اینکه انعکاس اینگونه اخبار در شهر جای تأمل و شگفت دارد گفت: نباید کوچک‌ترین مسائل شهر را رسانه‌‌ای کرد و بر روی کارهای بزرگ انجام شده چشم‌پوشی کرد.
وی افزود: به نظر می‌رسد برخی مسئولان با غرض‌ورزی‌های خاص از اشکالات و نواقص موجود در منطقه چشم‌پوشی کرده و با عدالت قضاوت نکرده و نظر نمی‌دهند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نباید هرگونه اخبار را انعکاس دهند تصریح کرد: برای پیشرفت و رشد ابعاد مختلف شهری نباید مانع‌تراشی کرد و این امر را مسئولان شهری باید به‌طور جدی مدنظر قرار دهند.
وی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال است که پالایشگاه آبادان از وجود نیروهای بومی محروم بوده گفت: خوشبختانه امروز پالایشگاه آبادان با بهره‌مندی از نیروهای بومی، متعهد و وفادار به نظام و انقلاب در راستای ارتقای سطح شهر و پالایشگاه با جدیت در حال تلاش است.
دهدشتی خاطرنشان کرد: امروز مدیران و نیروهای بومی پالایشگاه بسیار کارآمدتر و متعهدتر از گذشته با راه‌اندازش فاز سه، حرکتی بی‌نظیر را در کشور رقم زدند.
وی با اشاره به اینکه شروع هر کاری برای مستقل شدن و با توجه به کارشکنی‌های کشورهای خارجی به کشورمان دچار تردیدهایی است، افزود: پالایشگاه آبادان ظرف زمان‌بندی پنج ساله موفق به ایجاد واحد کت‌کراکر در پالایشگاه شده که این حرکت در منطقه و حتی در کشور نظیر نداشته است.
به گفته نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با توجه به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی باید همه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر به سوی پیشرفت و تلاش مضاعف اقتصادی در جامعه اسلامی پیش روند.
وی اضافه کرد: اظهارنظرهای برخی مسئولان برای تضعیف موقعیت پالایشگاه خیانت به کشور است.
دهدشتی با بیان اینکه امروز نیروهای بومی در شهر مورد غفلت واقع می‌شوند تصریح کرد: احساس مسئولیت نیروهای بومی نسبت به شهر همیشه مورد اهمیت قرار گرفته و مطمئناً این نیروها می‌توانند بهتر و کارآمدتر از افراد غیربومی برای شهر دل بسوزانند.
وی ادامه داد: متأسفانه نیروهای بومی در شهر به فراموشی سپرده شده‌اند و همین افراد در دیگر مناطق بسیار مؤثر عمل کرده و از آنها به نحو مطلوب استفاده می‌شود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیروهای بومی چه در استانداری، چه فرمانداری، منطقه آزاد اروند و حتی در اداره آموزش و پرورش آبادان مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند، افزود: امروز حتی وزارت نفت نیز به وجود نیروهای مجرب و مدیران شایسته پالایشگاه شهرمان افتخار می‌کند.
وی در پایان با بیان اینکه تنها حمایت همه جانبه مسئولان می‌تواند کارگشای گره‌های بازنشده شهر باشد، گفت: امیدواریم مسئولان شهر بیش از پیش با غرض‌ورزی‌های خا خود بر مشکلات شهر دامن نزنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *