فرهنگ مهم‌ترین محور جنگ دشمن/ توجه به اندیشه ولایت توسعه یابد

خورنا – معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دفاع از اصول اسلام و آرمان‌های امام راحل و ولایت رهبری حرکتی است که تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های دراختیار خود می‌تواند انجام دهد.

بعدازظهر امروز آیین تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی رستمی‌نیا در این مراسم اظهار داشت: تبلیغات اسلامی دارای ظرفیت‌های مختلفی است که در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی در استان تلاش می‌کند.

وی افزود: دفاع از اصول اسلام و آرمان‌های امام راحل و ولایت رهبری حرکتی است که تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های دراختیار خود می‌تواند انجام دهد و به آرامش جامعه کمک کند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: ما باید بدانیم، جایگاه فرهنگ دینی و تبلیغات اسلامی در جامعه اسلامی مشخص است و همه نهادها باید در این راستا حمایت و همکاری کنند.

وی افزود: مردم نیازمند آرامش هستند و باید این آرامش را با ترویج ارزش‌های فرهنگی و دینی برای آنها به ارمغان بیاوریم و مسیر توسعه و رشد ارزش های اسلامی و اعتقادی را در جامعه بیش از گذشته هموار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی نیا بیان کرد: سعی براین است تا با استفاده از اندیشه‌های کلامی امام و رهبری این وحدت در استان پایدار بماند و بیش از هز چیز رشد و تقویت بستر فرهنگی در منطقه را مورد توجه قرار دهیم.

وی گفت: خدمتگزاری به مردم را دارای بالاترین پاداش در پیشگاه خداوند متعال بوده و در تمامی فعالیت‌هایمان سعی باید کنیم تا صادقانه به مردم خدمت کنیم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: ما باید بدانیم امروز، جبهه اصلی جنگ دشمن، جبهه فرهنگی است و دشمن در صدد است با ابزارهای مختلف و هزینه زیاد به ریشه اسلام ضربه بزند.

وی افزود: در چنین شرایطی نهادهای فرهنگی باید با پیگیری امور و انجام برنامه های اصولی راه نفوذ را بر دشمن ببندند که ملت ایران اسلامی در همه صحنه ها با همدلی و اعتقاد راسخ به ارزش ها وارد عمل شده و دشمن را مایوس کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام محمد جواد حسینوند تقدیر و حجت الاسلام محمد سپهوند به عنوان رییس جدید معرفی شد.

انتهای پیام/