انتخابات هیات ریسه شورای شهر بهبهان کنسل شد

مهدی شجاعی . خورنا – جلسه انتخاب هیات ریسه شورای شهر بهبهان که با دعوت قبلی توسط فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری بهبهان و با حضور اعضای شورا در تاریخ ۱۰ شهریور ماه تشکیل شده بود ، بدون نتیجه و با ترک جلسه توسط جمعی از اعضا کنسل شد.
شایان ذکر است به علت اعتراض ۵ تن از اعضای شورای شهر این شهرستان به حضور یکی از اعضای شورای شهر که به خاطر تعلیق نمی تواند رای دهد ، و خروج آنان از جلسه ، این انتخابات کنسل و برابر قانون به فردا موکول شد.
گفتنی است این اعضا در حالی نسبت به حضور این عضو معترض هستند که تا چندی پیش ایشان در جلسات مختلف شورا حضور و در رای گیری ها شرکت داشته اند.
لازم به ذکر است برابر قانون زمانی یک عضو تعلیق می گردد که دچار تخلفات مالی شده یا عملکردش اخلال در امور اداری تلقی گردد.
در همین رابطه یک منبع آگاه در فرمانداری بهبهان با تایید این موضوع اظهار داشت ، فرمانداری بهبهان طی استعلامی از دادستانی این شهرستان خواستار روشن شدن کیفر خواست این عضو شده است که ایا نوع حکم صادره اخلال در امور اداری و جاری شورا بوده یا خیر ، که متاسفانه تا کنون پاسخی به فرمانداری بهبهان واصل نگردیده است
این منبع آگاه در ادامه عنوان داشت به علت تعابیر مختلفی که نسبت به این حکم وجود دارد پاسخ استعلام میتواند گره گشای موضوع باشد
دو دستگی و تبدیل شورای شهر بهبهان به دو گروه موافقان و مخالفان شهردار همواره محل بحث و جدل و درگیری های مختلفی بوده است که اکثر تصمیم گیری ها بر همین مبنی صورت میگرد.
متاسفانه در حالی انتخابات هیات ریسه بهبهان کنسل شد که در اکثر حوزه ها این انتخابات بدون حاشیه برگزار گردیده است.