نفت اهواز گهر درود را شکست داد

خورنا- فیروز بیگلری / هفته اول لیگ برتر فوتبال جوانان ایران با پیروزی تیم فوتبال نفت اهواز در مقابل گهر درود به پایان رسید .

IMG-20160830-WA0001

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی نفت برگزار شد شاگردان سیروس کرد سرمربی با دانش و کاربلد تیم فوتبال نفت علیرغم هنوز شرایط حضور در لیگ را به دست نیاوردند اما موفق شدند با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود تیم گهر درود غلبه کنند .

تک گل طلایی پوشان نفت اهواز را در این دیدار مصطفی ربیعی رو یک ضربه تماشایی به ثمر رساند.

نماینده شایسته و قدر جوانان فوتبال خوزستان در لیگ برتر هفته دوم نیز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم شاهین بوشهر خواهد بود .

ترکیب نفت اهواز : علیرضاسلمانوندی،مهردادمردای(محمدرضاموسوی)،حسن زنگنه،محمدرضامحمودی،علی بخات،وحید نیکنام،امیررضا افشاری(مصطفی ربیعی)،رضا کرم پور ،نواب کلاه کج،دانیال جهان بخش(یوسف شراکی )محمد غلام زاده .
سرمربی : سیروس کرد
مربیان : محمدرضا مکوندی .حبیب علائی ،بابک
سرپرست: سهراب میرزاخانی
تدارکات :جعفر مکوندی
پزشکیار: توفیق سلامات

در پایان بازی سیروس کرد سرمربی ارزشمند تیم فوتبال جوانان نفت اهواز در گفتگویی با بیگلری خبرنگار ما در مورد بازی گفت : با توجه به اینکه بازیهای نسبت به فصل گذشته خیلی زود شروع شد بازی از کیفیت خوبی برخوردار نبود چون تیم ما در بدنسازی بود و بازیکنان نیز به همین با استرس زیاد بازی می کردند .

وی افزود : در بین دو نیمه با صحبت های که با بازیکنان داشتیم استرس را خارج کردیم که از دقیقه ۵۵ به بعد سوار بر بازی شدیم که خوشبختانه توانستیم هم به گل و هم به پیروزی برسیم .
سیروس کرد سرمربی فهیم و کاردان تیم فوتبال جوانان نفت اهواز در پایان اظهار کرد : انشالله بازی به بازی بهتر خواهیم شد و قصد داریم همین اوایل فصل نتایج خوبی کسب کنیم و امتیازات را جمع آوری کنیم .