تقدیروتجلیل ازدوتن ازمفاخرپزشکی رامهرمز+تصاویر

فرشید فرجی/خورنا-به مناسبت هفته دولت وروزپزشک ازدوتن ازمفاخر رامهرمزدرعرصه پزشکی تقدیروتجلیل به عمل آمد.

به گزارش خورنا به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان رامهرمز طی مراسمی با حضور مردم و مسئولین کشوری از مفاخر این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

این مراسم که به پاس قدرشناسی از چهره های ماندگار پزشکی کشور همچون دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی و دکتر کامیاب صمیمی بوددرسالن سینمااین شهرستان برگزار شد .

دکتر شاهین محمدصادقی فوق تخصص جراحی پلاستیک و نماینده ی پیشین کازرون بعنوان شاگرد ممتاز دکتر کلانتر هرمزی ، دکتر منوچهر دوائی فوق تخصص جراحی پلاستیک از تهران و ریاست اسبق علوم پزشکی خوزستان استاد دکتر کلانتر که ملقب به پدر اخلاق در بین پزشکان کشور هست در این مراسم حضور داشتند و به ایرادسخنرانی پرداختند.

در این همایش دکتر کامیاب صمیمی و پس از آن دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی به ایرادسخنانی درباب مسائل پزشکی وخاطرات خود ازشهرستان باتمدن رامهرمز پرداختند.

مهمان ویژه همایش دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی که اولین پیوند دست در ایران را انجام داده است متولد ۱۳۳۷ در رامهرمز است ،او فوق تخصص جراحی پلاستیک خود را از انگلستان در سال ۷۳ اخذ کرده است و رئیس بخش جراحی جمجمه، فک و صورت بیمارستان ۱۵ خرداد تهران است.

وی بزرگترین تیم جراحی پلاستیک دنیا را تشکیل داده است و به صورت رایگان بیماران مناطق محروم را درمان می کند که این کار را هم برای اولین بار به همراه تیمش از رامهرمز آغاز کرد.

در کنار مفاخر شهرستان که در این برنامه حضور داشتند چهره ی مادر سنگ شکن رامهرمزی هم به چشم می خورد که از وی هم جهت شرکت در این برنامه دعوت شده بود و مورد تقدیر قرار گرفت.

در پایان به هریک از مفاخر شهرستان رامهرمز هدایا و لوح تقدیری به رسم یادبود اهدا گردید.

kalantar26 kalantar25 kalantar27 kalantar4

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *