کشف محموله ۱۷۰ کیلوگرمی تریاک در باغملک

خورنا – سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان باغملک در گفتگویی که با خبرگزاری اوربه نیوز داشت؛ از کشف و ضبط محموله ۱۷۰ کیلویی تریاک خبر داد و خاطر نشان کرد؛ ساعت۱۴:۴۰ دقیقه امروز مامورین گشت پاسگاه صیدون به یک دستگاه خودروی سواری وانت بار در مسیر روستای چله سرخ مشکوک شدند و اقدام به بازرسی نمودند.

وی ادامه داد: سرنشین این خودرو که فردی مسن و ساکن شیراز بود توانست به طرز ماهرانه ای ۱۷۰ کیلوگرم ماده ی مخدر از نوع تریاک را در زیر باربند و کفی وانت پیکان بار خود جاسازی کند.

 

سرهنگ دالوند افزود: این قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشت محموله مورد نظر را از استان فارس به شهر اهواز انتقال دهد و مسیر یاسوج، دهدشت و باغملک را برای جابجایی این مواد انتخاب کرد که با توانمندی و اقتدار مامورین گشت صیدون در کار خود ناتوان ماند.

 

محسن دالوند خاطرنشان کرد: معضل مواد مخدر بعنوان سلاحی خاموش و مرگبار هر ساله جان شماری از افراد جامعه را می‌گیرد و یاجمع زیادی را از ادامه زندگی سالم محروم می‌کند، شاید این محموله باعث فروپاشی هزاران خانواده میشد ولی اکنون به همت نیروهای رشید میهن اسلامی شیاطین مواد مخدر در کار خود شکست خواهند خورد.

photo_2016-08-29_02-42-27

 

گفتنی است این قاچاقچی مواد مخدر پیشنهاد رشوه ۱۰ میلیون تومانی را به یکی از مامورین گشت صیدون داده بود که شاید موفق به فرار از دست عوامل انتظامی شود، ولی رشادت و پاکی مامورین انتظامی و ولایی آن منطقه بر هیچکس پوشیده نیست.

هم اکنون فرمانده انتظامی شهرستان به همراه مسئولین حفاظتی و مبارزه با مواد مخدر در پاسگاه صیدون در حال بررسی و باز جویی از این قاچاقچی می باشند و پرونده ی وی در دادگاه صیدون بررسی و روال قانونی خود را طی خواهد کرد.

جا دارد از زحمات شبانه روزی رئیس پاسگاه و  کادر نیروی انتظامی باغملک، بخش صیدون تقدیر و قدردانی لازم بعمل آید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس درودبرنیروی زحمت کش انتظامی ونظامی وهمچنین گمنامان امام زمان