حذف ناهنجاری‌های جامعه با گرایش جوانان به فعالیت‌های ورزشی امکان‌پذیر می‌شود

خورنا – امام جمعه اندیمشک گفت: ورزش یک ضرورت است و تنها یک تفریح نیست به همین جهت باید علاوه بر قهرمانی، به صورت همگانی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خورنا از اندیمشک، حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت الله خدامی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهدای مدافع حرم وزنه‌برداری اندیمشک اظهار داشت: برای ایجاد شور و نشاط در جامعه که بخش مهم آن به ورزش برمی‌گردد باید اقداماتی انجام شود چرا که این امر یک موضوع فرهنگی است و باید اهتمام جدی در این زمینه صورت پذیرد.‌

وی گفت: ورزش جوانان از نظر ظرفیت و پتانسیل کار فرهنگی بی بدیلی است و مسئولان باید رشد و تقویت ظرفیت و توان این حوزه را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

خدامی بیان کرد: ورزش در اندیمشک گنجینه‌ای است که پیشکسوتان و بزرگانی دارد و باید با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت‌ها به دنبال تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه بود.

وی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری پیرامون ورزش، عنوان کرد: ورزش نیازی ضروری است و شهرستان در زمینه ورزش به انجام فعالیت‌های بسیاری نیاز داشته و هر چه در این حوزه کار شود به نتایج مطلوب‌تری دست می‌یابیم.

وی افزود: نکته قابل توجه در زمینه ورزش این است که، نباید به ورزش صرفاً به عنوان بازی و درآمدزایی توجه داشته باشیم بلکه باید به این هدف که خود را تقویت کنیم و به جامعه اسلامی خدمت کنیم به ورزش بپردازیم و در همین حوزه و محور ورزش همگانی را رشد و شرایط توسعه آن را فراهم و همه اقشار اجتماعی را برای شرکت در مراسم‌های ورزشی تشویق کنیم.

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: باید سعی کنیم ورزش کاران و فضای ورزشی را با معنویات هماهنگ و همراه کنیم که مزین کردن نام فضاهای ورزشی با نام شهدا و میراث داران دفاع مقدس و مدافعان حرم یکی از کارهای ماندگار در این زمینه است.

وی گفت: در شهرستان اندیمشک که استعدادهای بالقوه زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد با تلاش و همدلی زمینه توسعه بسیاری از رشته‌های ورزشی فراهم شده و ورزشکاران اندیمشکی در میادین مختلف افتخارآفرین هستند.

خدامی اظهار کرد: با توجه به اقدامات خوبی که انجام شده امیدواریم مسائل و مشکلات جوانان در زمینه‌های مختلف مرتفع شود و شاهد حضور گسترده جوانان در حوزه ورزش و بیمه سازی جامعه از آفت‌ها و ناهنجاری‌ها باشیم.

انتهای پیام/