مشکل آبیاری اراضی کشاورزی شادگان حل شد

خورنا: فرماندار شادگان گفت: از طریق شبکه‌گذاری، ترمیم خطوط و تقویت تلمبه‌خانه‌ها، آبرسانی به اراضی کشاورزان منطقه را تقویت کرده و عمده مشکلات آنها را برطرف کرده‌ایم.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در زمینه آب شرب در شهرستان شادگان با سه مدیریت در آب مصرفی شهروندان، آبیاری نخیلات و کشاورزی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات پیش‌روی کشاورزان و شهروندان مناطق مختلف، اقدامات مطلوب و مؤثری با رایزنی سازمان آبفا و آب و برق استان خوزستان همچنین اداره آبفای شهری صورت گرفته است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: در این زمینه مباحث مرتبط با آب شهرستان در هر سه مقوله مذکور پیگیری و وضعیت آب شرب و مصرفی مناطق مختلف بهتر شد.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در خصوص تقویت آبرسانی به اراضی کشاورزان نیز عنوان کرد: از طریق شبکه‌گذاری، ترمیم خطوط و تقویت تلمبه‌خانه‌ها، آب‌رسانی به اراضی کشاورزان را تقویت کرده و عمده مشکلات آنها را رفع کرده‌ایم.

فیوضی ادامه داد: با اقدامات انجام شده در دو سال گذشته مشکلات آبیاری اراضی کشاورزان رفع و آنها با آسودگی خاطر بیشتری به توسعه بخش کشاورزی و امرار معاش می‌پردازند.

وی اشاره کرد: البته در این زمینه همچنان مشکلاتی در منطقه وجود دارد که تمام تلاش و همت خود را در راستای حذف آنها به‌کار بسته و از مسئولان بخش‌های مرتبط نیز چنین انتظاری داریم.

فرماندار شادگان تصریح کرد: شهرستان شادگان با وجود ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی به‌ویژه در بخش کشاورزی همچنان نیازمند تعامل و حمایت مضاعف مسئولان برای هموار کردن ابعاد توسعه‌ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *