اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از رودخانه‌های پرآبی چون زهره و اراضی کشاورزی مطلوب، در بخش کشاورزی بسیار مستعد سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: در همین راستا تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری از سوی مسئولان در راستای ارتقای بخش کشاورزی شهرستان صورت گرفته که البته نیازمند تعامل و حمایت بیش از پیش مسئولان است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: در سال جاری ۲۲۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شده که با این اعتبار ۲۲ پروژه عمرانی اجرایی شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دستور کار فرمانداری خاطرنشان کرد: هشت پروژه گازرسانی، افتتاح ساختمان دادگستری، کلنگ‌زنی بازارچه میگو و ماهی، بهسازی روستای مالکی و گلزار شهدای امامزاده عبدالله، افتتاح شش آموزشگاه در مقاطع دبیرستان، پیش دانشگاهی، راهنمایی از پروژه‌های افتتاح شده در این شهرستان است.

فرج‌اللهی اضافه کرد: همچنین بهره‌برداری از اتوبان هندیجان به دیلم، طرح‌های کشاورزی، دامپروری، مرغداری و احداث خانه بهداشت از طرح‌های دیگری‌ست که با تعامل و همت مسئولان در شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به مشخصات پروژه اتوبان هندیجان به دیلم گفت: این اتوبان به طول ۱۷ کیلومتر مسیر هندیجان را به بندردیلم و سپس به استان بوشهر متصل می‌کند.

فرماندار هندیجان در پایان با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای توسعه ابعاد مختلف شهرستان است، افزود: با صرفه‌جویی در اعتبارات می‌توان پروژه‌های بیشتری را در شهرستان به بهره‌برداری رساند.