تختی آبادان؛ یکی از ۵ ورزشگاه مشکل دار

خورنا: رییس اتحادیه فوتبال ایران گفت:درحالی که تنها دو روزبه حضورناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا باقی مانده است، هنوز پنج ورزشگاه ما با مشکل روبه رو هستند.

عزیزاله محمدی در گفت و گو با ایرنا، افزود: ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا روز چهارشنبه وارد ایران می شوند تا از امکانات باشگاههای ما بازدید کنند.

وی با بیان اینکه این ناظران بعد ازبررسی وضعیت ورزشگاههای ما و ارایه گزارشی سهمیه ایران درلیگ قهرمانان براساس این گزارش مشخص می شود، ادامه داد:درحال حاضر به همراه مسئولان فدراسیون و رییس سازمان لیگ تلاش می کنیم تامشکلات باقی مانده را تا زمان حضور ناظران برطرف کنیم.

رییس اتحادیه فوتبال، گفت: مشکلات باقیمانده در ورزشگاه های ما باید هرچه سریعتر برطرف شود وفکر می کنم اگر برای هر ورزشگاه ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم تمام مشکلات برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: از رییس شرکت تجهیز وتوسعه وزارت ورزش و جوانان می خواهم در این مدت باقی مانده حضور مستقیم در ورزشگاه ها داشته باشد و با کمک های خود مشکلات ما را برطرف کند.

وی در خصوص اینکه آیا پس از بازگشت ناظران فرصتی برای برطرف کردن مشکلات خواهیم داشت، اظهار داشت: این مساله مشخص نیست که به ما فرصت می دهند یا خیر. اما در بازدید خود به تمام مشکلات ما اشاره خواهند کرد.

رییس اتحادیه فوتبال در پاسخ به این سئوال که کدام یک از ورزشگاه های ما دچار مشکل هستند، گفت: ورزشگاه های دستگردی، راه آهن و تختی تهران، تختی آبادان و تختی انزلی با مشکل روبه رو هستند که در حال برطرف کردن آنها هستیم.

وی درخصوص اینکه آیا شانسی برای داشتن چهار سهمیه در لیگ قهرمانان خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: تنها در صورتی می توانیم مانند گذشته چهارسهمیه داشته باشیم که در رتبه های اول یا دوم آسیا قرار بگیریم.

محمدی در پایان تصریح کرد: در صورتی که نخواهیم مشکلات موجود را جدی بگیریم احتمال کسر سهمیه ما وجود دارد و نباید از این مساله غافل شویم.