معاون فرماندار شادگان :افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی و یک پروژه شاخص بمناسبت هفته دولت در شهرستان شادگان

باقر گل فر-خورنا:

معاون فرماندار شادگان در جلسه ستاد هفته دولت در این شهرستان شادگان که در محل فرمانداری برگزار شد، بر لزوم برنامه‎ریزی و هماهنگی برگزاری هرچه باشکوهتر و مطلوبتر برنامه‎های هفته دولت در این شهرستان تاکید کرد.
اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان شادگان به ریاست نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان و با حضور اعضای ستاد به‌ منظور برنامه‎ریزی و هماهنگی برگزاری هرچه باشکوه‌تر و مطلوب‌تر برنامه‎های هفته دولت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای دولت ، اظهار داشت: بینانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر اهمیت اطلاع رسانی عملکرد مجموعه دولت به مردم و شهروندان تاکید می کردند و اکنون نیز مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر این مسئله تاکید دارند .
معاون فرماندار شادگان بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد دولت و اطلاع رسانی کامل به طرق مختلف تاکید کرد و گفت: ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان  بر اطلاع رسانی شایسته عملکرد  اقدامات و دستاوردهای دولت در سطح شهرستان  از طریق تهیه بروشور، نصب بنر ، تراکت ، برگزاری نمایشگاه و همایش و… اقدام نمایند.
البوغبیش معاون فرماندار شادگان همچنین با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم و ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر مهمترین رمز موفقیت و ماندگاری نام این شهیدان والا مقام است و افزود: هفته دولت فرصت بسیار ارزشمندی برای بیان عملکرد دولت و  گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است.
معاون فرماندار شادگان به برنامه هایی اجرائی  هفته دولت در این  شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گلباران و غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه دولت در دستگاه‌های اجرایی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و افتتاح ۳۰ پروژه‌ عمرانی، آموزشی، بهداشتی و کشاورزی و یک پروژه شاخص احداث مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی و… را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد.
گفتنی است ، دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
کد:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *