آسفالت‌ریزی معابر شادگان با پایان حفاری‌ها انجام می‌شود

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان گفت: یکی از دلایل مانع آسفالت‌ریزی معابر این شهرداری، تکمیل نکردن فاضلاب و گازرسانی است.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: از جمله مشکلاتی که شهرداری شادگان در پروژه‌های خود با آن مواجه بوده عدم هماهنگی  میان ادارات گاز، مخابرات و آب و فاضلاب با شهرداری است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل مانع آسفالت‌ریزی معابر این شهرداری، تکمیل نکردن فاضلاب و گازرسانی است، افزود: عملیات حفاری به‌منظور گازرسانی و نصب خطوط آب و فاضلاب در برخی از مناطق شهری هنوز به پایان نرسیده و به محض پایان این پروژه‌ها، شهرداری نسبت به آسفالت و پیاده‌روسازی کوچه و خیابان‌های مناطق مختلف شهری اقدام می‌کند.

سرپرست شهرداری شادگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود گلایه‌مندی شهروندان از وضعیت حفاری و کنده‌کاری‌ها در کوچه و خیابان‌های شهر، اما شهرداری در بسیاری از مناطق شهری، بهسازی را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: طبیعی است که برای عمران و آبادانی همچنین توسعه ابعاد مختلف شهر، کنده‌کاری و حفاری‌هایی در نقاط مختلف ایجاد ‌شود، در همین راستا از شهروندان می‌خواهیم با حوصله و سعه صدر بیشتری شهرداری را حمایت کنند.

آلبوناصر خاطرنشان کرد: شهرداری شادگان همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات شهری و رفاه زندگی شهروندان قرار داده و در این زمینه تاکنون از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است.

وی همچنین عنوان کرد: در مشکلات به‌وجود آمده در شهر، امروز تنها یک فرد یا یک سازمان مقصر نیست بلکه باید همه مسئولان با همکاری و تعامل یکدیگر در راستای رفع مشکلات منطقه گام بردارند.

سرپرست شهرداری شادگان در پایان گفت: همه تلاش شهرداری شادگان در راستای رفاه حال شهروندان و افزایش سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی در شهرستان است.