شهردار اندیمشک

خادمان حرم ثامن‌الائمه (ع) به شهدای گمنام اندیمشک ادای احترام کردند

خورنا- کاروان خادمان حرم نورانی حضرت خادمان حرم ثامن‌الائمه (ع) میمهان دیار فاتح نبل و الزهرا شدند به شهدای گمنام اندیمشک ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کاروان خادمان حرم نورانی حضرت خادمان حرم ثامن‌الائمه (ع) میهمان شهر یک‌هزار شهید اندیمشک و فاتح نبل و الزهرا شدند.

در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به اندیمشک رفتند تا میهمان لُرهای خونگرم و با صفای دیار شهید علی‌محمد قربانی، فاتح شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا شوند.

آئین استقبال از خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان اندیمشکی از میدان شهید بهشتی اندیمشک آغاز شد و همشهریان شهید احمد مَجدی‌نسب و شهید حبیب رحیمی‌منش به پشواز آنها رفتند.

اهالی دیار شهید احمد الیاسی‌حاجیوَند و شهید مهدی نظری تا مصلای نماز جمعه از خادمان حرم ملکوتی امام رضا (ع) استقبال کردند و مقدمشان را گرامی داشتند.

در این برنامه معنوی اهالی دیار سردار شهید توکل قلاوند، از پرچم متبرک حرم رضوی تبرک جستند و با اشک دیده ارادت خود را به حضرت شمس الشموس (ع) نشان دادند.

همچنین خدام آستان قدس رضوی در میان استقبال باشکوه و گسترده عاشقان هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافتند و به این شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

انتهای پیام/