نماینده آبادان: خسارتهای مدیران ناکارآمد در آبادان از جنگ هم بیشتر است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت و زیانی که مدیران ناکارآمد به این شهر وارد کرده اند از جنگ هم فراتر و بیشتر است.

محمدسعید انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم آبادان بعد از جنگ به این امید به شهر خود برگشتند که شهر آنها به مرور زمان به جایگاه پر رونق گذشته خود بازگردد ولی در مدتی که از پایان جنگ می گذرد نه تنها این آرزو محقق نشده بلکه مشکلات زندگی در آبادان روز به روز در حال افزایش است.
وی افزود: یکی از عوامل مشکلات و معضلات فعلی آبادان وجود مدیران ناکارآمد و بله قربان گو است که ضربات مهلکی بر پیکره شهر و توسعه آن زده اند به گونه ای که خسارتهای وارد شده به شهر از بابت حضور این مدیران از زیانهای هشت سال جنگ تحمیلی هم برای آبادان بیشتر بوده است.

انصاری تاکید کرد: اکنون وقت آن رسیده که مدیران ناکارآمد جای خود به نیروهایی کاری بدهند که هدفشان خدمت به آبادان و مردم مظلوم آن نه اینکه برای حفظ جایگاه و موقعیت خود مجبور باشند برای برخی افراد فعالیت کنند.

نماینده مردم آبادان اظهار کرد: امروز خیلی از مردم آبادان می دانند که مدیران فعلی این شهر توانایی مدیریت در شهر را ندارد و باید فکری برای جابه جایی آنها کرد به همین دلیل از همین جا به همه مدیران ناکارآمد این شهر اعلام می کنم که در انتظار تغییر باشند و از همین حالا چمدانهایشان را ببندند.

انصاری با اشاره به اینکه ترکیب مدیریتی آبادان شامل تعدادی مدیر ناکارآمد بوده و به هیچ وجه در این مدت موفق عمل نکرده است، اظهار کرد: مردم ما را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند تا بتوانیم از منافع شهر و آنها دفاع کنیم و من احساس می کنم برکناری مدیران ناموفق بهترین دفاع از حقوق شهروندی در آبادان است.

وی تاکید کرد: به عنوان نماینده آبادان با هیچکس عهد اخوت ندارم مگر برای خدمت به مردم. به همین دلیل برای ایجاد اصلاح در ساختار مدیران شهر آبادان با کسی تعارف نداریم. آبادان و مردمش استحقاق یک شهر خوب به دور از مشکلات فعلی را دارند به همین دلیل به همراه دیگر نمایندگان این شهر مصمم هستیم شهر را به جایگاه خوبی در بخش توسعه برسانیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسی ادعای تعیین تکلیف برای نمایندگان مردم در مجلس را نکنند زیرا ما بچه این شهر هستیم و بهتر از هر کسی مدیران کارآمد و ناکارآمد را می شناسیم.

انصاری تاکید کرد: وقت آن رسیده مردم آبادان و اروندکنار به برکت نظام انقلاب اسلامی طعم شیرین توسعه و پیشرفت را همانند سایر مناطق کشور بچشند.