آئین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شادگان برگزار شد

باقر گل فر-خورنا:آئین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شادگان با حضور فرماندار  و مسئولان استانی و محلی برگزار شد.
جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شادگان با حضور مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان ،دکتر اقتصادی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد که در این آئین  جبار حمادی به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان شادگان منصوب و معارفه شد و از زحمات حمید مطرودی رئیس سابق تقدیر شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه با توجه به اشتغال عمده‌ای از مردم شهرستان در بخش کشاورزی، اظهار داشت : باید با ایمان و اراده مضاعف بمنظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان گام برداریم .
فرج اللهی همچنین به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان اشاره کردو گفت: انتظار می رود رئیس  جدید اداره کشاورزی شهرستان در راستای آموزش به کشاورزان در جنبه های مختلف  و همچنین  نظارت و کنترل بر مراکز خدماتی موجود در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.
فرماندار شادگان بر خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان این شهرستان تاکید کردو گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان شادگانی  از ظرفیتهای پرسنلی موجود در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان استفاده شود.
فرماندار شادگان  در پایان  بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک مدیریت جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان  با دستگاههای محلی بمنظور رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *