باذلی محبوب: مدارس بهبهان رنگ آمیزی شدند

خورنا : فرماندار بهبهان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، تمام مدارس این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال رنگ آمیزی و زیبا سازی شدند.

به گزارش خورنا و به نقل از مهر، فرهاد باذلی محبوب صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید خواستار اهتمام هرچه بیشتر مسئولان در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید شد و گفت: فرماندری با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به منظور رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس شهرستان وتحویل این مبلغ به آموزش و پرورش گام اول را در این خصوص برداشته است.
وی در ادامه ضمن اشاره به طرح تک نوبته کردن مدارس در کشور و کمبود فضای آموزشی شهرستان برای اجرای این طرح افزود: در طرح جامع بهبهان که در حال بررسی و پیگیری است به این مسئله توجه شده و فضاهای لازم با کاربری آموزشی برای احداث ساختمان مدارس در نظر گرفته شده است.

باذلی محبوب ضمن اشاره به اردوگاه دانش آموزی شهید رجایی این شهرستان اظهار داشت: این اردوگاه هیچ شباهتی به اردوگاه دانش آموزی ندارد به همین دلیل در دو ماه گذشته با باز کردن افق جدید در این زمینه به دنبال تغییر نگرش مسئولان و تغییر این اردوگاه و رساندن آن به استانداردهای ایده آل هستیم.

فرماندار بهبهان در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و ایجاد ترافیک در شهرستان عنوان کرد: به منظور مرتفع کردن مشکلات ترافیکی و تدوین یک طرح مدون و جامع در این خصوص به دنبال دعوت از تیم کارشناس ترافیکی هستیم تا بتوانیم مشکلات ترافیکی شهرستان بهبهان را برطرف کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *