ثبت‌نام در رشته‌های خبرنگاری، عکاسی و روابط ‌عمومی دانشکده خبر اهواز

خورنا: ثبت‌نام در رشته‌های خبرنگاری، عکاسی، روابط عمومی و امور فرهنگی دانشکده خبر اهواز در دو دوره زمانی مجزا از ۱۳ و ۲۰ شهریور ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خورنا؛ به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی خبر اهواز رئیس این مرکز از آغاز ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی ترمی و پودمانی در این دانشکده خبر داد.

مجتبی احمدی توضیح داد: ثبت نام دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی مرکز آموزش علمی کاربردی خبر اهواز از ۱۳ شهریور آغاز و تا ۱۸ شهریور ادامه می‌یابد.

وی افزود: این دانشکده در رشته‌های روابط عمومی، عکاسی خبری و خبرنگاری از متقاضیان ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

به گفته وی، پذیرش دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نخستین بار بدون کنکور و بر اساس معدل دیپلم انجام و اسامی پذیرفته شدگان اواخر شهریور ماه اعلام می‌شود.

* کاردانی فنی و حرفه‌ای از ۲۰ شهریور

رئیس مرکز علمی کاربردی خبر اهواز همچنین از ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این رشته‌ها از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و یک هفته ادامه دارد.

وی افزود: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشکده خبر در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی، کاردانی حرفه‌ای خبرنگاری و کاردانی حرفه‌ای روابط عمومی انجام می‌شود.

احمدی ادامه داد: پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور و بر اساس معدل دیپلم انجام می‌شود.

رئیس دانشکده خبر اهواز متذکر شد: ثبت‌نام در این رشته‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید پس از تهیه کارت اعتباری از دفاتر پستی سراسر کشور و یا استفاده از کارت‌های عضو شتاب برای مشاهده دفترچه و ثبت‌نام در مهلت مقرر به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org ‌ مراجعه کنند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *