حبیب خدریان سرمربی فولاد نوین خوزستان شد

خورنا – فیروز بیگلری، خوزنا- حبیب خدریان سرمربی با دانش و کاربلد فوتبال خوزستان که سوابق درخشانی در تیم های مختلف کشور در کارنامه خود دارد رسما هدایت تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان را بر عهده گرفت .

خدریان که در تیم های استقلال اهواز، نفت گچساران، نفت مسجد سلیمان، استقلال کیش به عنوان مربی و در تیم های کارون اهواز، استقلال اهواز ، بام و نفت شهرکرد به عنوان سرمربی در کارنامه خود دارد و از این حیث یک مربی کارنامه دار در فوتبال ایران محسوب می باشد.

سرمربی جدید فولاد نوین خوزستان در گفتگویی کوتاه با بیگلری خبرنگار ما با بیان اینکه مطمئنم تعامل فوتبال و رسانه به شکوفایی فوتبال کمک بسیاری میکند افزود : مطبوعات و رسانه ها اگر تعامل خوبی با هم داشته باشند قطعا فوتبال ما پیشرفت خوبی خواهد کرد هر چند واقعا خبرنگاران به خوبی و دانش بالایی که دارند لطفشان شامل حال فوتبال ایران شده است .

وی در ادامه در مورد دستیاران و شروع تمرینات فولاد نوین گفت : در حال رایزنی با چند مربی هستیم و انشالله ظرف دو روز آینده تکلیف دستیارانم مشخص خواهد شد و تمرینات هم انشالله از روز یک شنبه استارت خواهد خورد .

حبیب خدریان سرمربی فولاد نوین خوزستان در پایان در خطاب به مربیان و پیشکسوتان فوتبال خوزستان گفت : تمام دوستان عزیز و زحمت کشان، دلسوزان واقعی فوتبال خیلی به بنده لطف داشتند انشالله نماینده شایسته ای برای مربیان بومی باشم و امیدوارم با نظرات ارزشمند همه اهالی فوتبال باعث پیشرفت و ترقی فوتبال خوزستان باشیم .