فرماندار شادگان: وجود حداقل یک سینما در شادگان ضروری است

خورنا: فرماندار شادگان با اشاره به اینکه مردم این منطقه بسیار هنردوست هستند، گفت: وجود حداقل یک سینما در شادگان ضروری است.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در ۱۰ سال گذشته چهره شهر شادگان با اقدامات مطلوب و مؤثر مسئولان تغییرات اساسی کرده و این مهم را مدیون خدمات دولت نهم و دهم است.

وی در خصوص اقدامات فرهنگی ایجاد شده در شهرستان افزود: این شهرستان با میزبانی همایش‌های بزرگ استانی نظیر الغدیر، ولایت، عاشورایی و مهدویت همواره سعی در ارتقای بخش فرهنگی و هنری شهرستان داشته است.

فرماندار شادگان خاطر نشان کرد: این منطقه با برخورداری از مساجد، حسینیه‌ها، حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع)، وجود نخبگان قرآنی، شعرا، واعظان و استعدادهای فرهنگی منحصر به فرد همواره باید بیش از پیش در بخش فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گیرد.

 * شادگان سینما ندارد

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر وجود چند سینما در شادگان گفت: شادگان از وجود حتی یک سینما نیز محروم بوده و در این زمینه تاکنون هیچ اقدامی از سوی بخش خصوصی صورت نگرفته است.

فیوضی با اشاره به اینکه مردم این مرز و بوم بسیار علاقمند به هنر هستند، خاطرنشان کرد: باید بخش خصوصی وارد کار شود تا ما نیز در این زمینه از آن حمایت کنیم.

وی با اشاره به اعتقادات پررنگ مذهبی مردم این خطه افزود: تاکنون نقش سران عشایر و معتمدان محلی خوشنام در غنای فرهنگی شهرستان بسیار مؤثر بوده و هست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *