فرماندار آغاجاری: تشکیل ادارات جدید از اولویت‌های فرمانداری آغاجاری است

خورنا: فرماندار آغاجاری گفت: تشکیل ادارات جدید، رفع کمبود و نواقص، رسیدگی به درخواست و مطالبات شهروندان در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار دارد.

رضا رضایی فاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: در راستای حل مشکلات بخش‌های مختلف اجرای شهرستان به تشکیل ادارات جدید، رفع کمبود و نواقص، رسیدگی به درخواست و مطالبات شهروندان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی افزود: با دید دولت عدالت محور به مناطق محروم، به‌ویژه شهرستان آغاجاری این منطقه به شهرستان ارتقا یافته و از امروز شاهد افتتاح ساختمان فرمانداری این شهرستان هستیم.

فرماندار آغاجاری خاطرنشان کرد: مردم صبور این شهرستان با وجود برخورداری از کمبودهای بسیار همچنان در تعهدات خود با مسئولان پایبند بوده و در همه عرصه‌ها حضوری فعال از خود به اثبات رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با ارتقای آغاجاری به شهرستان و افتتاح ساختمان فرمانداری این منطقه بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد تعالی بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تجاری آن و رفاه حال بیشتر شهروندان باشیم.

رضایی فاضل در پایان عنوان کرد: این منطقه با وجود ظرفیت‌های بالایی چون نفت و گاز همچنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رسیدن آن به جایگاه واقعی‌اش باشیم.