مسابقات فوتبال یادواره محمدصادق بهرامی در هفتکل برگزار شد

خورنا – به گزارش خبرنگار خورنا از ایذه، مسابقات فوتبال یادواره زنده یاد محمد صادق بهرامی در هفتکل با قهرمانی تیم فوتبال نوجوانان جنوب اهواز به پایان رسید.

دراین مسابقات که با حضور ۹ تیم در دوگروه پنج وچهارتیمی به میزبانی شهرستان هفتکل برگزار شد درگروه الف جنوب اهوازبا اقتداربه مرحله نیمه نهایی رسید و به عنوان تیم اول و تیم آریان اهواز به عنوان تیم دوم صعود کرد درگروه ب نیز تیم های شاهین هفتکل و ستاره گان شوشتربه مرحله نیمه نهایی صعود کردند .

بر اساس این گزارش، مرحله نیم نهایی تیم جنوب اهواز به مصاف تیم ستارگان شوشتر رفت که در پایان جنوبی ها باهدایت کریم شریفی سرمربی موفق شدند دریک بازی سراسر هجومی حریف شوشتری خود را با ۹گل شکست داد و باقدرت به فینال راه پیدا کرد اما در دیگر بازی این مرحله تیم شاهین هفتکل بانتیجه ۳ بر ۲ حریف نامدار خود آریان اهواز را از پیش رو برداشت و حریف جنوب اهوازدر فینال شد .

در فینال این مسابقات که با حضورمسئولین شهری هفتکل و پیشکسوتان برگزار شد در پایان جنوب اهواز با سه گل حریف خودشوشکست دادوقهرمان شد.

گفتنی است کریم شریفی سرمربی تیم جنوب اهواز درپایان عنوان فنی ترین مربی و شریفی نیا نیز عنوان آقای گلی از تیم جنوب اهواز را به دست آوردند .

کریم شریفی سرمربی و بازیکن ساز فوتبال خوزستان با بیان اینکه این تورنمنت از سطح بالایی برخوردار بود افزود : ابتدا این قهرمانی را به خانواده زنده یاد بهرامی تقدیم میکنم باید گفت سطح مسابقات خیلی بالا بود و تیم های قدری در این مسابقات حضور داشتند به همین دلیل تماشاگران زیادی از این بازیهااستقبال کردند .

شریفی درپایان از اداره ورزش و جوانان هفتکل ، هیت فوتبال ،پیشکسوتان باشگاه شاهین ساسان احمد پور ،کمیته داوران ،حسینی نژاد و همچنین ازبازیکنان جنوب اهواز،کادرمربیان آقایان داریوش حسن زاده،زنگنه،یعقوبی،کرمپور،وسرپرست زحمتکش این تیم برزوحسینی تشکر کرد .