شبکه برق فشار متوسط ایذه توسعه پیدا کرد

خورنا – رییس اداره برق ایذه از اقدامات این اداره جهت مقابله با پیش بینی افزایش دماهوای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خورنا از ایذه، احمد منصوری مدیر اداره برق شهرستان ایذه در این خصوص گفت: باتوجه به پیش بینی هواشناسی استان نسبت به افزایش دما در هفته آینده جهت مدیریت پایداری شبکه و تعدیل بار ایستگاه اصلی شهرستان ایذه و جلوگیری از بحران، اقدام به احداث بیش از ۳۰۰متر شبکه فشار متوسط و نصب چند تیر برق در خیابان ستارخان نموده ایم که بخشی از بار محلات خیابان شهید نادری و ستارخان از روی ایستگاه اصلی به روی ایستگاه موبیل تلخاب انتقال داده شده است.

وی افزود : جهت احداث این شبکه برق این محلات بیش از دوساعت خاموشی داشته است اما با رفع این نواقص دیگر قطعی برق در این رو منطقه پرجمعیت نداشتیم.

مهندس منصوری ضمن عذرخواهی از اهالی خیابان های شهید نادری و ستارخان نسبت به خاموشی اظهار داشت: این قبیل اقدامات جهت رفاه حال شهروندان محترم صورت گرفته است و تمامی پرنسل اداره برق در شبانه روز درحال تلاش هستند تا ایذه از وضعیت بحرانی خارج شود.

وی در ادامه در مورد مشکلات برق در روستاهای این شهرستان خاطرنشان کرد: در روستاهای ناشلیل و چهارتنگ ها نیز همین مشکل بود که برق این روستاها همچنین از ایستگاه اصلی به روی یکی از خطوط ارتباطی باغملک انتقال داده شد وتمام این عملیات ها جهت کاهش بار از ایستگاه اصلی صورت گرفته است و با توجه به اینکه ایستگاه شهرستان ایذه از لحاظ بحران از خط قرمز عبور کرده این عملیات برای جلوگیری خسارات ناشی سوختن ترانسفورماتورهای ایستگاه اصلی شهرستان ایذه و همچنین کاهش خاموشی صورت گرفته است.

مهندس منصوری در پایان گفت :احداث بیش از ۱۰۵متر شبکه فشار متوسط در ابتدای روستای بردگپی و روستای کوهشور همچنین اخداث بیش از ۲۰۰متر شبکه فشارمتوسط در شهر دهدز روی فیدر کم بار در حال انجام می باشد که بعد از این اقدامات دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/