۸ پروژه گازرسانی در روستاهای هندیجان افتتاح شد

خورنا: با اعتبار یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی، هشت پروژه گازرسانی در روستاهای هندیجان با حضور مسئولان شهری و استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، فرماندار هندیجان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های روستایی این منطقه که با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه دولت خدمتگزار به مناطق محروم به‌ویژه شهرستان هندیجان، تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری در این منطقه صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های گازرسانی در روستاهای این منطقه افزود: امروز هشت پروژه گازرسانی در روستاهای هندیجان با اعتبار یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی افتتاح شد که نشان از همت و تعامل مضاعف مسئولان دارد.

بهروز فرج‌اللهی خاطر نشان کرد: میزان شبکه گازرسانی به این روستاها ۳۷ کیلومتر است که امیدواریم با حمایت بیش از پیش مسئولان بتوان در آینده‌ای نزدیک مشکل گازرسانی این منطقه به‌طور کامل حل کرد.

وی با بیان اینکه با اجرای این عملیات بیش از ۸۰۰ خانوار در هندیجان از نعمت گاز روستایی بهره‌مند می‌شوند، گفت: بر اساس این پروژه ۷۰۰ انشعاب در روستاهای هندیجان در اختیار ساکنان قرار گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *