طلب شهرداری از ادارات شادگان ۱۰۰ میلیارد ریال است

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان گفت: این شهرداری در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد ریال از ادارات دولتی طلبکار بوده که با وجود مکاتبات و مذاکرات گسترده تاکنون حاضر به پرداخت بدهی‌های خود نشده‌اند.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: عدم وصول مطالبات و پرداخت بدهی‌های دستگاه‌های دولتی به شهرداری مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مشکل این ارگان دولتی و مردمی در شادگان است.

وی افزود: کمبود اعتبارات و عدم توانایی مالی بزرگترین سد پیش‌روی توسعه حوزه شهری شادگان بوده که تنها با توجه مضاعف مسئولان می‌توان در راستای رفع آن کوشید.

سرپرست شهرداری شادگان تصریح کرد: این شهرداری در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد ریال از ادارات دولتی طلبکار بوده که با وجود مکاتبات و مذاکرات گسترده تاکنون حاضر به پرداخت بدهی‌های خود نشده‌اند.

وی اضافه کرد: ضعف در امکانات پشتیبانی و نداشتن منابع درآمدزا از دیگر مشکلات شهرداری شادگان بوده که امیدواریم با دقت نظر مسئولان اجرایی شهر و استان در این خصوص چاره‌ای اندیشیده شود.

آلبوناصر با اشاره به اینکه ۹۰ درصد منابع شهرداری، غیردولتی و از سوی مردم است، گفت: در این راستا از دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهیم نسبت به پرداخت عوارض و بدهی‌های خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا شهرداری نیز بتواند خدمت‌رسانی را مطلوب‌تر در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی همچنین عنوان کرد: چنانچه ادارات هم نتوانند در خصوص پرداخت بدهی‌های خود با شهرداری همکاری کنند ما نیز از طریق ابزارهای قانونی برای وصول این میزان بدهی اقدام می‌کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *