سرپرست فرمانداری رامهرمز: تکریم ارباب‌ رجوع رضایت مردم از نظام را به‌ دنبال خواهد داشت

فرشیدفرجی/خورنا:سرپرست فرمانداری رامهرمز گفت: تکریم ارباب‌ رجوع توسط ادارات، رضایت مردم از نظام جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خورناوبه نقل از رامپرس از رامهرمز، عصر امروز علی بویری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن جلسه کمیته برنامه‌ریزی، ادارات باید هر چه سریع‌تر فهرست پروژه‌های نیمه‌ تمام خود را با اولویت شهرستان به فرمانداری ارائه دهند.

وی ادامه داد: ادارات پروژه‌های پیشنهادی جدید را نیز با مبلغ اعتباری و منبع اعتباری ارائه دهند تا اهداف مورد نظر شهرستان محقق شود.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: با توجه به پیگیری مصوبات جلسات و پروژه‌های عمرانی، متأسفانه اغلب ادارات شهرستان برنامه‌های راهبردی خودشان را برای سال‌جاری ارائه نکرده‌اند.

وی ضمن تأکید بر ضرورت تکریم ارباب‌ رجوع در ادارات شهرستان افزود: تکریم ارباب‌ رجوع رضایت‌مندی مردم از نظام را افزایش می‌دهد اما متأسفانه در برخی از ادارات آن‌طور که شایسته است این تکریم صورت نمی‌گیرد.

بویری همچنین گفت: ضرورت دارد مسئولان ادارات نظارت بیشتری بر عملکرد کارکنان خود داشته باشند و در صورت نیاز به کارگاه‌های آموزشی ویژه کارکنان، این فرمانداری آماده هرگونه همکاری است.

وی در پایان گفت: درصورتی‌که نتوانیم مشکل ارباب‌ رجوع را حل کنیم، برخورد خوب ما می‌تواند عدم رضایت‌مندی آن فرد را به حداقل کاهش دهد.