درد دل یک جوان لیسانسه بیکار شادگانی، مسئولان گوش بدهند

خورنا: یک جوان بیکار از یکی از روستاهای شادگان که دارای مدرک کارشناسی ارتباطات نیز میباشد برای پایگاه خبری خورنا نامه ای ارسال کرد که امید است با انتشار آن در این پایگاه خبری، مسئولان امر به خودشان بیایند و اقدامات لازم جهت برطرف کردن مشکلات مردم عزیز شادگان را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند.

باسمه تعالی

باسلام و عرض خسته نباشید

شادگان شهری است که جمعیت آن بیش ۱۶۰هزار نفر بوده و دارای پتانسیل های زیادی می باشد، از نظر تقسیم بندی؛ شهرستان شادگان دارای یک شهر دارخوین و یک بخش خنافره و دهستان هایی از قبیل جفال حسینی و آبشار و بوزی می باشد.

استفاده از خدمات رفاهی دولت حق این مردم است ولی متاسفانه ضعف مدیریت اداره مخابرات در این شهرستان عامل اصلی  محرومیت مردم شهر و حتی روستاها از اینترنت ADSL است.

بطور کلی در شادگان فقط مرکز شهر و به تازگی دارخوین نیز از نعمت اینترنت برخوردارند، در صورتی که خیلی از فرهنگیان و مسئولین و دیگر اقشار در روستاها زندگی می کنند که باید در این چند سال تمام دهستانها از این نعمت عظیم و مهم بهره مند شوند.

با توجه به اینکه شادگان شهرستان کوچکی است انتظار می رود تمام دهستانها و روستاهای آن به شبکه مجازی متصل باشند.

جوانانی تعریف میکردند که به علت بالا بودن هزینه نصب وایرلس و عدم آنتن دهی نامناسب ایرنسل در اکثر روستاها از اینترنت محروم می باشیم و مجبور هستیم برای انجام کارهای روزمره خود اکثرا به مرکز شهر بیائیم که این امر برای ما خیلی مشکل می باشد و مراجعه های متعددی به این اداره صورت گرفت ولی جواب فقط این بود که امکانات نداریم و حتی در شهر نیز خیلی ها برای ثبت نام تلفن مراجعه میکنند و ۱سال تمام به انتظار تهیه امکانات به وسیله مدیریت این اداره می مانند،  لذا این امر ضعف اداره مخابرات شهرستان را نشان میدهد.

در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های متعددی توسط دیگر ادارت مخابرات شهرستان های استان بودیم ولی متاسفانه اداره مخابرات شادگان حتی در نمایشگاه دستاوردهای دولت که در شهر دایر شده است اثری از آن دیده نشد.

سوال این است آیا خدمات اداره مخابرات فقط خط تلفن ثابت و همراه اول می باشد؟ در قسمت روستای محروقی و اطراف آن از توابع دهستان بوزی آنتن دهی تلفن همراه آنقدر ضعیف است که اگر در شب می خواستیم به تاکسی تلفنی زنگ بزنیم تا بیماری را به بیمارستان منتقل کنیم هر چه سعی به برقراری ارتباط می کردیم بی فایده بود و دست آخر منصرف می شدیم هم در این دنیا و هم در آخــــرت  !

در ادامه بحث باید گفت معمولا استخدام ها موروثی نیست و از پدر به پسر انتقال داده نمی شود، لذا خواهشمندیم با توجه به اینکه اداره مخابرات شهرستان شادگان در مدتی نزدیک نیاز به استخدام جایگزینی نیروی جدید در  قسمت حراست داشت از طریق مصاحبه و اعلام به عموم استخدام بعمل آورد تا حق به حق دار برسد.

قبلا از زحمات شما به خاطر رفع بعضی از مشکلات سپاسگذاریم.

خواهشا این درد دل ما را به نمایش عموم قرار دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • درد دل یک جوان شادگانی سلام من یه جوان شادگانی که از نماینده محترم شادگان درخواستی داشتم که به آن توجهی نکردند و این مطلاب را بارها به سایت حاج عبدالله فرستاده و آن ها توجه نکردند. بسم الله الرحمن الرحیم. سلام سایت خیلی خیلی سنگینی دارید معلوم یه بچه شادگانی اون را درست کرده است که این کار با برنامه {Artisteer} خیلی اسونه من فقط میخواستم انتقاد کنم چون در سایت نویسی این یک قانونه که سایت های رسمی باید سنگین نباشد که این فقط کار سایت ساز ها است شما اول باید طرح خود را سفارش دهید تا برای شما بیاورند بروید و ببینید هیچ نوع سایت رسمی مانند شما نیست کنجکاو شدم گفتم شاید پولش را ندارید چون سفارشی است فکر نکنم هزینه ای زیادی داشته باشد ولی اشتباه نکنید حد اقل 2/000/000ریال است اخر چرا من با سرعت اینترنت 500پر افزایش ترین سرعت در شادگان حدود نیم سا عت صبر کردم اخر چرا ؟ اون جوانی که نمی تواند با هزینه سرعت 500 را بخرد و با 128 کانکت میشود چه گناهی کرد نمی تواند با نماینده خود ارتباط داشته باشد. لذا از شما خواهشمندم که سریع به این موضوع رسیدگی فرماید نکته بعد اخه مگه سر صفحه عنوان این قدر بزرگ چرا بابا به خدا نیم ساعت صبر کردم فقط تصویر بیاد. من از مدیر سایت خواهش میکنم نظر من را قبول کند و در صورت قبول نکردن یعنی به من جوان شادگان اهمیت نمی گذارد و من هم با اجازه شما این نظر را به تمامی وبلاگ های شادگان و سایت های اطلاع رسانی خوزستان میرسانم سو تفاهم نشود من هیچ تهدیدی نکردم چون قبل این بار نظرات زیادی داده بودم و شما قبول نکردید {و الله نور السموات والارض}