شهردار ماهشهر: حجم پروژه‌های اجرا شده در ماهشهر بی‌نظیر بوده است

خورنا: شهردار بندر ماهشهر گفت: حجم پروژه‌های اجرا شده توسط شهرداری بندر ماهشهر در ۵۰ سال اخیر بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

غلامحسین کمایی امروز در گفت‌وگو با خورنا اظهار داشت: شهرستان بندر ماهشهر با وجود رشد فزاینده جمعیتی که داشته اما رشد و توسعه و احداث زیرساخت‌های لازم متناسب با این رشد جمعیت نبوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری بندر ماهشهر اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته و اولویت کاری خود را بر رشد و توسعه و عمران شهر قرار داد.

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: در همین راستا سال گذشته یکصد پروژه عمرانی به صورت همزمان در شهرستان بندر ماهشهر کلید خورد که در طول عمر شهرداری این شهرستان بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

کمایی بیان داشت: امسال نیز پروژه‌های بسیار خوبی برای بندر ماهشهر پیش‌بینی و اجرا شده است که نقش بسیار عمده‌ای در آبادانی و توسعه شهر ایفا می‌کند.

وی، احداث و بهره‌برداری از پل تقاطع غیر همسطح ولایت را یکی از پروژه‌های شاخص اجرا شده توسط شهرداری بندر ماهشهر در سال جاری عنوان کرد و گفت: این پل با ۳۶۴ متر طول و ۹ متر عرض با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: پل یاد شده از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری ماهشهر محسوب می‌شود که با جدیت تمام و تلاش شبانه‌روزی فرآیند ساخت و احداث را سپری کرد و به بهره‌برداری رسید.

کمایی افزود: این تقاطع در ورودی شهر از سمت بندر امام و در مقابل فرودگاه احداث شده که با بهره‌برداری از آن علاوه بر کاهش نسبی ترافیک، با توجه به ترددهای ناشی از ترانزیت کالا به اهواز و بندر امام، موجب تسهیل در حمل و نقل عمومی شهر نیز شده است.

وی تعریض و بازگشایی معابر سطح شهر را یکی دیگر از خدمات ارزنده شهرداری ماهشهر در ۱۶ ماه گذشته عنوان کرد و گفت: شهرداری بندر ماهشهر در ۱۶ ماه گذشته با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اقدام به تعریض و بازگشایی معابر سطح شهر کرده که تأثیر بسزایی در باز شدن گره ترافیکی شهر و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان داشته است.

شهردار بندر ماهشهر احداث شش قطعه فضای سبز  و ۱۶ پارک محله‌ای را نیز یکی دیگر از خدمات شهرداری به شهروندان این شهر عنوان کرد و افزود: این فضاهای سبز و پارک‌های محله‌ای با مساحتی حدود ۶۲ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال توسط شهرداری بندر ماهشهر احداث شده است.

کمایی یادآور شد: آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر شهرک طالقانی نیز به مساحت ۴۱ هزار متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال خدمت شایسته دیگری به شهروندان بوده که توسط شهرداری بندر ماهشهر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این خدمات‌رسانی توسط شهرداری بندر ماهشهر و با حمایت ویژه شورای اسلامی این شهر و همکاری و مساعدت دیگر ادارات و نهادها همچنان ادامه دارد و در این راستا مجموعه شورای شهر و شهرداری از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یه ماهشهری آقا از ایشون بپرسید تکلیف جایگاهای CNG و پارکهای متروکه نیمه تعطیل ماهشهر چی میشه؟؟؟؟پارک جدید نخواستیم همون پارکهای قدیمی رو راه بندازید جدید پیشکش.ضمنا پروژه خور چی شد؟تکلیف ایستگاه راه آهن ماهشهر و.......
  • شهروند ماهشهری بله ایشون درست میفرمایند...در تکمیل فرمایش ایشون باید بگم حجم پروژه های نیمه کاره و بحال خود گذاشته در ماهشهر نیز بی نظیر بوده و خواهد بود...!!!!!