سامانه ارتباطی دانشکده پزشکی آبادان راه‌اندازی شد

خورنا: قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: سامانه ارتباطی دانشکده پزشکی آبادان در راستای رسیدگی به انتقادات و مشکلات پیش‌روی شهروندان راه‌اندازی شد.

نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: بیشتر تلاش ما بر این است که بیمارستان‌های دانشگاهی شهرستان را ارتقا داده تا خدمات بهتر و مفیدتری به شهروندان ارائه دهند زیرا بسیاری از مردم توان پرداخت هزینه‌های سنگین درمان توسط بیمارستان‌های خصوصی را ندارند که البته این مشکل نیز تا چندی دیگر و با اجرای طرح پزشک خانواده به‌طور کامل برطرف می‌شود.

وی افزود: همه سعی کادر مجرب بهداشتی ـ درمانی این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان است.

قائم مقام و معاون درمان و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: سامانه ارتباطی دانشکده پزشکی آبادان در راستای رسیدگی به انتقادات و مشکلات پیش‌روی شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی اشاره کرد: سامانه ۱۰۰۰۹۷۹۹ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و رسیدگی به هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات به وضعیت بهداشتی ـ درمانی شهرستان است.

حسونی بحرینی همچنین عنوان کرد: به گفته امام راحل «کار کردن در آبادان ثواب شهادت دارد»؛ در همین راستا مسئولان این منطقه باید با خدمتی که امروز کمتر از جهاد دیروز نیست، شکوفایی و پیشرفت بخش‌ها مختلف منطقه را در اولویت کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت نیاز با شماره تلفن ۴۴۸۴۰۲۴ تماس حاصل کرده و مشکلات خود را به مسئولان دانشکده پزشکی ارجاع دهند.

قائم مقام و معاون درمان و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان اظهار کرد: با رساندن آبادان به جایگاه واقعی‌اش می‌توان در سایه غرور، امینت و آرامش مطلوبی را در بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان ایجاد و شاهد رضایتمندی مضاعف شهروندان بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *