مدیر شبکه بهداشت اندیمشک:

بیمارستان اندیمشک نیازمند تامین امکانات و تجهیزات پزشکی است

خورنا – مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت:بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان با توجه به آمار بالای مراجعه بیماران نیازمند مدیریت توانمند ، تامین امکانات و تجهیزات پزشکی متناسب با نیاز این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیما جمشیدی پنجشنبه در مراسم معرفی رییس جدید بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در تالار اجتماعات این بیمارستان افزود:در حوزه بهداشت و درمان نیازها شناسایی شده و با همدلی و تلاش جمعی برای رفع این نیازها تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی بیمارستان الوار برای کاهش مراجعه بیماران به بیمارستان اندیمشک اظهار کرد: بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک به علت وضعیتی که دارد نیازمند نگاه ویژه مسئولان است و در این راستا پیگیری برای رفع کاستی های این بیمارستان به طور جدی انجام خواهد شد.

جمشیدی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: اجرای درست این طرح نقش موثری در بهبود ارائه خدمات به مردم و شهروندان داشته است لذا در بخش هایی که با کمبود مواجه هستیم باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه اندیمشک در محل اتصال سه استان خوزستان ، ایلام و لرستان قرار دارد افزود: بیمارستان امام (ع) به عنوان تنها بیمارستان اندیمشک و خیل عظیم مراجعه کنندگان باید از شرایط خدمات رسانی مطلوب تری برخوردار شود که این مهم منوط به تامین تجهیزات و امکانات مناسب در کنار مدیریت و کارکنان کارآمد است.

در این مراسم دکتر بهروز پیروزمند به عنوان رییس جدید بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک معرفی شد.