فرماندار هندیجان: فرهنگ ایثار و شهادت باید زنده بماند

خورنا : بهروز فرج‌الهی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری این شهرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است.
به گزارش خورنا و به نقل فارس، وی ادامه داد: دفاع مقدس جانفشانی دلاورانه رزمندگان اسلام در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است که در این مجموعه تابناک درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است.
فرج‌الهی افزود: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان نا‌پذیری برای مردم سلحشور ایران اسلامی شد.
وی ادامه داد: در همین راستا توطئه‌های مشترک غرب و شرق برای به‌زانو در آوردن ملت بزرگ ایران اسلامی به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام، انقلاب و کشور تبدیل شد.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: ملت ایران با پرورش رزمندگان حماسه آفرین مفهوم روشن تعبد در برابر ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند و با انگیزه ادای تکلیف در پی مرجع و رهبر خود سر از پا نشناخته و به جبهه حق علیه باطل شتافتند.
وی در ادامه گفت: رزمندگان اسلام طلوع عشق بی‌بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی ایران اسلامی است دست یافتند.
فرج‌الهی اضافه کرد: فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس باید زنده بماند و هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای این حرکت است.
وی اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد شهداء و ایثارها و رشادت ها و انتقال آن فرهنگ به نسل جوان یک تکلیف است و مدیران و مسئولان نیز باید در راستای حفظ و گرامی‌داشت آرمان شهدا تلاش کنند.
فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: ستاد بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری هندیجان با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج و ادارات سطح شهر آغاز به‌کار کرده است.
وی افزود: هفته دفاع مقدس در هندیجان همزمان با سراسر کشور با رژه قایق‌های بندر، سپاه، لنج‌های صیادی و قایق‌های صیادی در رودخانه زهره این شهر آغاز می‌شود.
فرج‌الهی ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، تیراندازی و ورزشی، تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های بزرگداشت این هفته در هندیجان است.
وی تصریح کرد: همایش بزرگ رزمندگان و بسیجیان شهرستان، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی سپاه پاسداران هندیجان، برگزاری سخنرانی‌های متعدد در مدارس، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس، برگزاری دعای کمیل با حضور مداحان کشوری و برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته در هندیجان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *