فرماندار خرمشهر: خرمشهر نیازمند احداث مرکز جامعه رسانه‌ای است

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: جای یک مرکز فعال رسانه‌ای که همه اصحاب رسانه را در یک مکان کنار هم قرار دهد در خرمشهر احساس می‌شود.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در خرمشهر اظهار کرد: فرمانداری خرمشهر توانایی واگذاری یک زمین با جانمایی مشخص برای ساخت سایت جامع اداری رسانه‌‌های شهرستان خرمشهر را دارد.

وی افزود: این زمین به صورت رایگان در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد تا بتوانند با همکاری فرمانداری و همه اعضا رسانه‌‌های شهرستان در راستای افزایش بازدهی کمی و کیفی پوشش خبری منطقه ساخته شود.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: این سایت می‌تواند شامل سالن‌های تخصصی برای مصاحبه، دسترسی آسان به اینترنت پرسرعت برای خبرنگاران، ارائه آخرین متدهای روز خبرنگاری و گزارشگری باشد.

وی‌ با اشاره به سایت رسانه‌ای و مطبوعاتی گفت: من به زودی در تماس با استانداری خوزستان در خصوص رایزنی‌های اولیه برای واگذاری و تخصیص زمین اقدام می‌کنم.

*روابط عمومی پل ارتباطی بین رسانه‌ها و اداره‌ها است

حسینی افزود: رسانه‌ها و مطبوعات خرمشهر می‌توانند از روابط عمومی فرمانداری به عنوان پل ارتباطی بین خود و ارگان‌های اجرایی استفاده کنند.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: رسانه‌های خرمشهر در صورت مشاهده هرگونه کم کاری از سوی ارگان‌های اجرایی می‌توانند در تماس با روابط عمومی فرمانداری جلسات پرسش و پاسخ را با مدیران اجرایی منطقه برپا کنند.

وی در همین رابطه تصریح کرد: این ارتباط در راستای سهولت برای برقراری رابطه بین مطبوعات و اصحاب رسانه از سوی فرمانداری خرمشهر در نظر گرفته شده است.

فرماندار خرمشهر در پایان گفت: وظیفه خطیر و مهم اطلاع‌رسانی صحیح بر عهده رسانه‌ها و خبرنگاران است بنابراین توجه به صحت و سقم خبرهای مخابره شده از اهمیت خاصی برخوردار است.