شهردار آبادان: پروژه روگذر و زیرگذر طیب از مهرماه در آبادان کلید می‌خورد

خورنا: شهردار آبادان گفت: عملیات انسداد میدان طیب از مهرماه سال جاری برای آغاز عملیات اجرایی پروژه روگذر و زیرگذر طیب در شهرستان کلید می‌خورد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: پروژه زیرگذر و روگذر میدان طیب آبادان با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده است.

وی افزود: زیر‌گذر و روگذر میدان طیب متصل به پروژه‌ تکمیلی پل امام رضا‌(ع) در شهرستان است که با گمانه‌زنی شرکت‌های مربوطه و رفع معارضات، عملیات اجرایی آن با انسداد میدان طیب آغاز می‌شود.

شهردار آبادان تصریح کرد: با افتتاح طرح زیرگذر و روگذر میدان طیب، برای نخستین‌بار شهرستان آبادان از خیابان دو طرفه و زیرزمینی بهره‌‌مند می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات انسداد میدان طیب از مهرماه پس از بازگشایی مدارس آبادان آغاز و شهرداری آبادان چون همیشه همه تلاش خود را در راستای تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه در دستور کار قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری آبادان برای تسلط بر آب‌های زیر زمینی این منطقه از فن‌آوری روز دنیا همزمان با کشور امارات متحده عربی، استفاده می‌کند، گفت: شهرداری آبادان در نظر دارد با خروج ایمنی و استاندارد لوله‌‌ گاز ۶۰۰ و لوله آب ۸۰۰، مسیر روگذر و زیرگذر میدان طیب شهرستان آبادان را در اسرع وقت به پایان برساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *