فرماندار خرمشهر: انصراف یکی از اعضا گره مشکل شورا را حل کرد

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: از خودگذشتگی یکی از اعضا در انصراف از مدیریت شورای شهر خرمشهر گره چند ماهه در تعیین هیئت رئیسه این شورا را حل کرد.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار کرد: خوشبختانه با درایت اعضای شورای اسلامی شهر در انسجام و همدلی باعث تعیین تکلیف این شورا بعد از چند ماه بلاتکلیفی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شورا به دو گروه مساوی تبدیل شده بودن و یکی از اعضا نقش تعیین کننده داشت اما این عضو با از خود گذشتگی برای حل مشکل پیش آمده برای تعیین تکلیف هیئت رئیسه از کاندیداتوری انصراف داد و فرصت را برای حل این مشکل فراهم کرد.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: اقدام به موقع محسنی‌راد عضو شورای اسلامی شهر در ایجاد این همدلی و اتحاد قابل تحسین است و امیدواریم اعضای شورای شهر خرمشهر در این فرصت کم باقیمانده از عمر این شورا برای رفع مشکلات و کمبودهای شهر در بخش عمران بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت فرمانداری خرمشهر از هرگونه عملکرد مثبت شورا و شهرداری در حل مشکلات مردم خرمشهر افزود: تمام تلاش‌مان همواره بر این بوده که با اتحاد و همدلی موانع موجود در زمینه انجام عمران و آبادانی شهر خرمشهر را برطرف کنیم.

فرماندار خرمشهر در پایان گفت: امیدواریم با مشخص شدن ترکیب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر خرمشهر و رفع مشکل چند ماهه آن، از این پس شاهد ارتقا و تعامل مضاعف شورا و شهرداری و پیشرفت بخش‌های مختلف شهری باشیم.

بعد از گذشت قریب سه ماه از بلاتکلیفی در فعالیت شورای اسلامی شهر خرمشهر، بالاخره «سیدصباح حسینی» با ۵ رأی موافق روز چهارشنبه هفته گذشته به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر انتخاب شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *