فرماندار شادگان: آغاز عملیات اجرای پروژه توسعه شبکه آبرسانی به منطقه مشمولی شادگان

باقر گل فر-خورنا:فرماندار شادگان در جلسه کمیسیون حفاری که با حضور نمایندگان سازمان آب و فاضلاب خوزستان  در محل فرمانداری برگزار شد ، از آغاز عملیات اجرای پروژه توسعه شبکه آبرسانی به منطقه مشمولی شهر شادگان جهت رفع افت فشار آب در این منطقه خبر داد.

جلسه کمیسیون حفاری  شهرستان به ریاست مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور نمایندگان سازمان آب و فاضلاب استان خوزستان  و سایر اعضاء با هدف آغاز عملیات اجرای پروژه توسعه شبکه آبرسانی به منطقه مشمولی شهر شادگان درمحل فرمانداری تشکیل گردید.

 بهروز فرج الهی  فرماندار شادگان در این جلسه از آغاز عملیات اجرای پروژه توسعه شبکه آبرسانی به منطقه مشمولی شهر شادگان جهت رفع افت فشار آب در این منطقه خبر داد و گفت: ساکنین منطقه مشمولی از مدت ها با مشکل جدی آب شرب مواجه هستند و تسریع در انجام این پروژه مهم و ضروری است.

فرماندار شادگان ، اتخاذ تمام تدابیر و تمهیدات لازم از قبیل نصب علائم هشدار دهنده، HCC و … توسط اداره آبفای شادگان را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر گونه حفاری باید با رعایت موارد ایمنی و نصب علائم هشدار دهنده انجام شود.

فرج اللهی با بیان اینکه مدت زمان اجرای پروژه ۲۵ روزه خواهد بود، تصریح کرد: همه حفاری ها باید با حضور کارشناس ادارات مربوطه صورت گیرد.

فرماندار شادگان در پایان گفت:ادارات حفار کارشناس مربوطه بر روی محل حفاری اعزام و نظر کارشناسی خود را اعلام و صورت جلسه آن تنظیم و آبفا نسبت به آغاز عملیات حفاری اقدام کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *